1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

17 مرداد 1394
  • 1

مسلماً شما نیز با من هم عقیده‌اید که یکی از بهترین نعمت‌ها در زندگی مشترک، علایق مشترک است و چه‌بهتر آن‌که آن علایق به یک وسیله چهار چرخ که از قضا ماشین نام دارد ختم شود. در همین خصوص طبق آخرین اخبار، زوجی اهل تگزاس و علاقه‌مند به این موجود دوست‌داشتنی، همین اواخر دو دستگاه وایپر سفارشی‌سازی شده خود را درب گاراژ خود تحویل گرفتند. البته فراموش نکنیم که بدون وجود برنامه سفارشی‌سازی "۱ از ۱" دوج، ‌ وجود دو وایپر که کاملاً مطابق میل این زوج خوشبخت باشد امکان نداشت.

از آنجا که باوجود عشق مشترک همه کار می‌توان کرد، همین چند سال پیش آقا و خانم Rauh به‌عنوان صاحب بزرگ‌ترین کلکسیون وایپر جهان شناخته شده‌اند. می‌پرسید چند دستگاه؟ خب طبق شواهد بیش از ۶۵ دستگاه.

مرد خانواده ترجیح داد تا یک GTC قهوه‌ای با راه‌راه‌های سیاه انتخاب کند اما بانوی خانواده ترجیح داد تا مدل TA نسخه ۲ را برگزیند آن‌هم با رنگ‌بندی جالب بنفش با خط‌های نقره‌ای! اگر شمای خریدار به خاص بودن مرکب خود اهمیت می‌دهید، برند آمریکایی پنجاه میلیون ترکیب ممکن برای ساخت وایپر موردعلاقه‌تان پیشنهاد داده تا ۱۰۰ درصد مطمئن شوید که هیچ وایپری وایپر شما نمی‌شود. تا آقا و خانم Rauh از یادمان نرفته بد نیست اشاره کنیم که موجودی کلکسیون خودروهای وایپر آن‌ها هم‌اکنون به ۷۹ دستگاه می‌رسد.

نزدیک‌تر بیایید تا مروری داشته باشیم بر ارقامی دیوانه‌وار: ۵۰ میلیون ترکیب موجود، بیش از ۱۶ هزار رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد و بیش ۴۸ هزار طرح خاص برای تزئین پیکره اتومبیلتان؛ تعجب آزاد است. اما حیف است که از دیوانگی بگوییم و هیولای زیر کاپوت را از یاد ببریم، یک ۸٫۴ لیتری V10 که با همکاری ۶۴۵ اسب آمریکایی و جعبه‌دنده دستی در صورت لزوم ۸۱۳ نیوتون-‌ متر گشتاور را مستقیم به چرخ‌ها شوت می‌کند.

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

 بزرگترین کلکسیون وایپر در دنیا

منبع پدال


نظرات

  • رخش جاده رخش جاده (18 مرداد 1394 ساعت 16:53)

    خوشبحالشون !!!!