1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پرفروش ترین شاسی بلند دنیا مشخص شد

پرفروش ترین شاسی بلند دنیا مشخص شد

14 بهمن 1396
  • 1

خودروهای شاسی بلند در چندسال گذشته توانسته اند سهم قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهند و همواره با استقبال بسیار خوبی روبرو شده اند.

 پرفروش ترین شاسی بلند مشخص شد

خودروهایی که دارای ابعاد و اندازه بزرگتری نسبت به خودروهای سدان و هاچ بک هستند و در مسیرهای ناهموار نیز عملکرد بهتری دارند. مجله فوربس نیز از افزایش آمار 12 درصدی فروش خودروهای شاسی بلند در سال 2017 نسبت به سال گذشته خبر داد. این موضوع نشان می دهد که استقبال از خودروهای شاسی بلند و کراس اوور روز به روز در حال افزایش است و شرکت های خودروسازی درحال توسعه محصول جهت کسب سهم هرچه بیشتر از این بازار می باشند. هرساله آمار فروش خودروها در دنیا توسط نشریات و سایت های معتبر منتشر می شود که شرکت های خودروسازی می توانند از طریق این آمار و اطلاعات برنامه ریزی های دقیقی برای تولید و فروش خود در سال های بعد کنند.

 پرفروش ترین شاسی بلند مشخص شد

سایت معتبر فوربس به تازگی لیستی از پرفروش ترین خودروهای دنیا را منتشر کرده که تویوتا کرولا بافروش 1160495 دستگاه به عنوان محبوب و پرفروش ترین خودروی سال 2017 معرفی شد. 20 خودرو در این لیست قرار دارند که سهم تویوتا بیشتر از دیگر رقبا است. تویوتا توانسته با خودروهای راوفور، کمری، هایلوکس، یاریس هاچ بک و کرولا بیشترین سهم را در این لیست به خود اختصاص دهد.

 پرفروش ترین شاسی بلند مشخص شد

در لیست منتشر شده در بین 5 خودروی پرفروش دنیا دو خودروی شاسی بلند نیز قرار دارند که این موضوع نشان دهنده افزایش استقبال مردم از این خودروها می باشد. در این لیست تویوتا راوفور با فروش 786580 دستگاه در سال 2017 در رتبه چهارمین خودرو پرفروش دنیا قرار گرفت و با این میزان فروش به عنوان "پرفروش ترین شاسی بلند" معرفی شد. خودرویی که در بسیاری از بازارهای جهانی با فروش بالایی همراه بوده و سهم قابل توجهی را نسبت به دیگر رقبای آمریکایی و اروپایی خود کسب کرده است.



نظرات

  • کارمند 2 کارمند 2 (14 بهمن 1396 ساعت 11:19)

    سلام به نظرم تبلیغات برای فروشه و از تویوتا رافور بهتر هم هست.......