1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید فولکس واگن تیگوان در ایران توسط خودروسازان بم

تولید فولکس واگن تیگوان در ایران توسط خودروسازان بم

19 اردیبهشت 1394
  • 4

خودروسازان بم در ادامه حرکت موفق خود در ارائه خودروهای محبوب در بازار بعد از استقبال از خودرو گل این بار به سراغ تیگوان محصول دیگری از فولکس واگن رفته است.

خودروسازان بم پیش از این نیز با همکاری با خودروسازان مطرحی چون دوو و هیوندای و فولکس واگن جایگاه خوبی در بازار کسب کرد.

تیگوان،محصول جدید این شرکت، یک اس یو وی کامپکت با جای وسیع بار و مصرف سوخت اقتصادی است و از یک موتور 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ و یک جعبه دنده جدید 6 سرعته اتوماتیک برای تولید 200 اسب بخار قدرت سود می برد.

مصرف سوخت 21 مایل بر گالن در شهر و 26 مایل بر گالن در بزرگراه در مقایسه با دیگر اس یو وی ها از تیگوان یک خودرو با صرفه می سازد.

 تولید فولکس واگن تیگوان در ایران توسط خودروسازان بم

 تولید فولکس واگن تیگوان در ایران توسط خودروسازان بم

 تولید فولکس واگن تیگوان در ایران توسط خودروسازان بم



نظرات

  • مهدی مهدی (24 آذر 1395 ساعت 21:05)

    با این بازار انحصاری بجز دو سه محصول کیفیت پایین پژو هیچ خودروسازی در ایران سرمایه گذاری نمیکنه الکی هم دل مردمو خوش نکنید به این مطالب , از ۲ سال پیش همش وعده الکی میدن که فلان خودرو ساز میاد پس کو رسیدیم به سال ۹۶ همین مطلبتون مال سال ۹۴ هست

  • فروغی فروغی (4 مهر 1395 ساعت 19:29)

    عالیه خیلی خوبه از چینی کره ای ها بهتره در مقایسه با زاپنی ها شبیه هم هستن ولی یه چیز بهتر از ژاپنی هاس اونم این که فولکسه نه تیوتا البته تیوتا داشتم عالی بود

  • جرمی جرمی (19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:40)

    اگر قیمت تیگوان متناسب باشه با عرضه اون در کشورهای اروپایی از بازار خوبی برخوردار خواهد بود ، ولی اگر تیگوان رو با قیمت بالا مثل علم بالای سر خودروهای چینی نگهدارند ، که اگر x60 را نخرید ، راهی نداریید جز فروش منزلتون و خرید این ماشین ، بنابر این شما مجبورید بازهم x60 بخرید ، چون برای ما سود تو اینه !!!!

  • حسین معمار حسین معمار (19 اردیبهشت 1394 ساعت 11:34)

    قیمتش 200 رو کله میکنه