1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه کشیده‌تر آئودی A4 در نمایشگاه پکن

نسخه کشیده‌تر آئودی A4 در نمایشگاه پکن

8 اردیبهشت 1395
  • 0

آئودی A4 به عنوان یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین محصولات این شرکت آلمانی با یک نسخه کشیده‌تر با پسوند L وارد نمایشگاه پکن شده است. این موضوع چندان جای تعجبی ندارد زیرا بسیاری دیگر از خودروسازان نیز بنا بر سلیقه عجیب چینی‌ها، نسخه‌های با فاصله بین دو محور کشیده‌تر را در این نمایشگاه معرفی نموده‌اند.

آئودی A4 L طولی برابر 4.81 متر و فاصله بین دو محوری برابر 2.91 متر دارد. این ابعاد حتی نسبت به نسخه کشیده قبلی A4 نیز 4 سانتی متر کشیده‌تر شده است. با این وجود این مدل نسبت به سلف خود به طور قابل توجهی سبک‌تر است. وزن این خودرو 110 کیلوگرم کاهش یافته تا روی ویژگی‌های دینامیکی آن تأثیر نامطلوب کمتری بگذارد.

از نظر ویژگی‌های بصری، نسخه کشیده A4 با نسخه استاندارد تفاوتی نمی‌کند. این بدان مفهوم است که مشتریان همچنان از چراغ‌های تهاجمی ماتریسی جلو و زنون های اختیاری بهره خواهند گرفت. سیستم تهویه مطبوع تمام اتوماتیک، نمایش سربالا، کابین نمایش مجازی با نمایشگر 12.3 اینچی و اتصال وای فای و یکپارچگی سیستم سرگرمی با گوشی‌های هوشمند همراه با سیستم صوتی پیشرفته بنگ‌اند اولافسن در این خودرو نیز تکرار شده‌اند.

صف موتورهای قابل انتخاب به دو پیشرانه محدود شده است. موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو TFSI با دو خروجی 190 اسب بخار و یا 252 اسب بخار قابل انتخاب است که در هر دو حالت با یک گیربکس 7 سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه جفت می‌شود. انتقال نیرو هم در نسخه استاندارد به چرخ‌های جلو و در مدل کواترو به هر چهار چرخ خواهد بود. قیمت گذاری این نسخه از A4 هنوز اعلام نشده است.

 نسخه کشیده‌تر آئودی A4 در نمایشگاه پکن

 نسخه کشیده‌تر آئودی A4 در نمایشگاه پکن

 نسخه کشیده‌تر آئودی A4 در نمایشگاه پکن

منبع پدال


نظرات