1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نگاهی به آئودی A4 آل رود

نگاهی به آئودی A4 آل رود

10 مرداد 1395
  • 0

نسخه جدید آئودی A4 آلرود مدل 2017 با قیمت پایه 44950 دلار روانه بازار خواهد شد. آئودی این مدل را به یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو شارژر TFSI مجهز نموده است. قدرت خروجی این پیشرانه 252 اسب بخار می‌باشد. این موتور همچنین به یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه متصل می‌گردد.

در حالی که آئودی نسخه‌های استیشن واگن آوانت را در بازار ایالات متحده به فروش نمی‌رساند، نسخه آلرود آن از این فرصت بهره بیشتری خواهد برد. آئودی A4 آلرود تنها گزینه واگن آئودی در این بازار خواهد بود. مشتریان می‌توانند گزینه کواترو یعنی انتقال نیرو به هر دو محور را نیز سفارش دهند. هرچند این سیستم اختیاری باعث بهبود کارایی و قابلیت‌های خودرو در مسیرهای مختلف می‌شود اما روی مصرف سوخت تأثیر منفی خواهد داشت.

 نگاهی به آئودی A4 آل رود

فاصله کف خودرو از زمین در نسخه آل رود نسبت به واگن‌های معمولی آوانت، 34 میلی‌متر افزایش یافته است. بعلاوه یک حالت رانندگی قابل انتخاب در سیستم درایو برای مسیرهای خارج از جاده نیز افزوده شده است.

عبارت ALLROAD بدان معنی است که این خودرو برای شرایط سخت‌تر مسیر نیز مهیا گردیده است. بنابراین در قسمت‌های زیرین بدنه از پوشش‌های اضافی فلزی بهره گرفته شده است. ریل‌های سقفی آلومینیومی و گارد زیر سپر و چرخ‌های 18 اینچی آلیاژی، شخصیت این خودرو را به عنوان یک خودروی همه جا رو، نشان می‌دهند.

 نگاهی به آئودی A4 آل رود

طراحی مجدد سیستم تعلیق با 5 نقطه اتصال به همراه کمک فنر و دامپر تطبیقی به صورت استاندارد منظور شده‌اند تا راحتی و کارایی هر دو در این خودرو در مسیرهای جاده و خارج از جاده به بهترین نحو کسب شوند. درون کابین این خودرو نیز از کابین مجازی آئودی با نمایشگر منحصر به فرد و سیستم سرگرمی و لیست کاملی از تجهیزات کمک راننده استفاده شده است.

آئودی آل رود باید به زودی منتظر رقبای تازه نفس خود از مرسدس نیز باشد که با نام All Terrain روانه بازار خواهند شد. هرچند هنوز هم می‌توان به کراس‌اوورها به عنوان گزینه‌های مقرون به‌صرفه‌تر نگریست.

 نگاهی به آئودی A4 آل رود

منبع:carscoops



نظرات