1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از قدرتمندترین آستون مارتین روباز

رونمایی از قدرتمندترین آستون مارتین روباز

10 تیر 1395
  • 1

نسخه سفارشی آستون مارتین ونتیج GT12 رودستر را باید قدرتمندترین خودروی روباز این شرکت دانست. خودرویی که به لطف موتور 12 سیلندر جدید 591 اسبی (600ps) و شاسی با تنظیمات مسابقه‌ای، هیجان رانندگی در هوای آزاد را به همراه می‌آورد.

قدرمتند ترین روباز استون مارتین

درست همانند نسخه کوپه، این مدل هم با رنگ‌آمیزی و تریم های خاص، منیفولد های منیزیومی ورود هوا با هندسه متغیر، تیوب گشتاور سبک وزن منیزیومی، سیستم اگزوز تیتانیومی، پنل‌های بدنه فیبر کربنی و سیستم تعلیق با تنظیمات جدید ارائه می‌شود. در عوض نسبت به مدل کوپه، شما یک سقف نرم برقی بازشونده در اختیار دارید.

قدرمتند ترین روباز استون مارتین

از این خودرو نهایتاً 100 دستگاه ساخته خواهد شد و می‌توان هر کدام از این مدل‌ها را با سفارش‌های مختلف تبدیل به نمونه‌ای منحصر به فرد کرد. هنوز از توانایی های دینامیکی و سایر مشخصات این مدل، اطلاعاتی منتشر نشده است.
آستون مارتین ونتیج از سال 2005 روی خط تولید قرار دارد و سال 2017 نیز خداحافظی می‌کند و این فرصت خوبی برای تولید مدل‌های سفارشی در پایان دوره عمر آن است.

قدرمتند ترین روباز استون مارتین


منبع:پدال



نظرات

  • حسین-ل حسین-ل (12 تیر 1395 ساعت 00:33)

    کسی اگه بتونه بدون سقف با این تخته گاز بره , از سلمونی بی نیاز میشه! سقف نرمش هم که اگه تو سرعت بالا پاره نشه،حتما صدای زیادی بر اثر ارتعاش ایجاد می کنه!