1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آستون مارتین دنبال سهم بیشتر در بازار است

آستون مارتین دنبال سهم بیشتر در بازار است

15 اردیبهشت 1394
  • 1

به گزارش نشریه Automotive News Group کمپانی آستون مارتین به‌تازگی وارد رایزنی با تعدادی از ایالت‌های آمریکا برای یافتن مکانی مناسب به‌منظور احداث یک کارخانه جدید شده است و ازآنجایی‌که در ایالت‌های جنوبی مالیات و عوارض و دیگر مسائل مربوط به احداث یک خط تولید خودرو ارزان‌تر تمام می‌شود، این مناطق در اولویت قرار دارند. این کارخانه قرار است برای تولید یک مدل جدید کراس اوور که در آینده وارد بازار می‌شود مورد استفاده قرار گیرد.

این خودروساز در نظر دارد با بزرگ‌تر کردن بازهٔ محصولات خود در چند سال آینده طیف وسیع‌تری از خریداران را مورد پوشش قرار داده و سود نه‌چندان راضی‌کننده‌اش در سال‌های اخیر را به‌خوبی جبران کند. هدف اصلی افزایش میزان فروش از 4,000 دستگاه کنونی به رقم 15,000 دستگاه در سال است که شامل 7,000 دستگاه از مدل‌های اسپرت و 8,000 دستگاه از مدل‌های جدید آینده می‌شود. برای رسیدن به چنین رشدی، آستون مارتین نیاز به گسترش تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌هایش خواهد داشت که ساخت یک کارخانه جدید در همین راستا صورت خواهد گرفت. البته آمریکا تنها جای ممکن برای احداث یک مجموعه جدید نیست و خود انگلستان هم می‌تواند گزینه مناسبی برای این منظور باشد. شایان توجه است که اخیراً شایعاتی شنیده‌شده مبنی بر این که کمپانی نیم‌نگاهی هم به مجموعه قدیمی خودروسازی جاگوار-‌لندروور دارد!

کراس اوور DBX تنها یکی از 3 مدلی است که برای گسترش سبد محصولات این خودروساز نسبتاً کوچک انگلیسی در نظر گرفته‌شده‌اند. از برنامه‌های دیگر می‌توان به ساخت نسخه تمام برقی راپید (Rapid) و تولید یک سدان فوق لوکس که بالاتر از راپید قرار می‌گیرد اشاره کرد. از طرفی شراکت جدید این کمپانی با Mercedes-AMG و گرفتن شاسی، پلتفرم و پیشرانه از آن‌ها کمک زیادی به صرفه‌جویی در پروژه محصولات جدید خواهد کرد.

 آستون مارتین در پی کسب سهم بیشتر در بازار

 آستون مارتین در پی کسب سهم بیشتر در بازار

 آستون مارتین در پی کسب سهم بیشتر در بازار

 آستون مارتین در پی کسب سهم بیشتر در بازار

 آستون مارتین در پی کسب سهم بیشتر در بازار

منبع پدال


نظرات

  • ارشیاخط ارشیاخط (15 اردیبهشت 1394 ساعت 09:50)

    فوق العاده عا لی !