1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تعیین نام برای اولین شاسی بلند آلفا رومئو

تعیین نام برای اولین شاسی بلند آلفا رومئو

4 اسفند 1394
  • 0

بالاخره نخستین خودروی SUV آلفا رومئو نیز نام‌گذاری شد. خودرویی که مدت‌های طولانی در مورد آن صحبت می‌شود اما نامی برایان اعلام نشده بود.

سرجیو مارچیونه، رئیس فیات-کرایسلر این خودرو را Stelvio نامیده است. آلفا رومئو استلویو قرار است تا قبل از پایان سال 2016 به صورت رسمی رونمایی شده و سال آینده روانه نمایندگی‌های فروش شود.

در عین حال آغاز تولید سدان جولیا از 15 اسفند ماه نیز مورد تأیید قرار گرفته است. خودرویی که قرار است با سدان های مطرح آلمانی نظیر بام و سری 3 رقابت کند. پیش از این گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر تأخیر در شروع تولید جولیا به علت نقص در ایمنی شنیده شده بود.

آلفارومئو استلویو با جولیا در پلتفرم مشترک خواهد بود. بسیاری از قسمت‌های دیگر این خودرو نظیر سیستم انتقال نیروی چهار چرخ و پیشرانه‌ها نیز با جولیا مشترک خواهند بود.

استلویو در واقع مکانی در کوههای آلپ شرقی و انتهای مسیر آسفالت در بالاترین نقطه است که بهشت خودروها نیز محسوب می‌شود. شاید این تعجب برانگیز باشد که آلفا رومئو نام خودروی SUV خود را نام انتهای یک جاده کوهستانی درنظر گرفته است. در حالی که شعار آن لذت رانندگی می‌باشد. در هر صورت می‌توان انتظار داشت که این یک خودروی کراس اوور اسپرت ویژه ایتالیایی باشد.

 تعیین نام برای اولین شاسی بلند آلفا رومئو

 تعیین نام برای اولین شاسی بلند آلفا رومئو

منبع پدال


نظرات