1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلفارومئو 4C اسپایدر قیمت گذاری شد

آلفارومئو 4C اسپایدر قیمت گذاری شد

28 خرداد 1394
  • 0

اگر به دنبال یک خودروی اسپورت واقعی ایتالیایی با نور آفتاب اضافه هستید، شاید باید اندکی هزینه بیشتر در این راه صرف کنید. آلفا رومئو 4C اسپایدر مدل ۲۰۱۵ دارای شروع قیمتی برابر ۶۵ هزار و ۴۹۵ دلار است که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود؛ یعنی ۱۰۳۳۰ دلار بیشتر از ستاره 4C کوپه.

به علت استفاده از آلومینیوم و فیبرکربن در ساختار آلفا رومئو 4C اسپایدر ۲۰۱۵، این خودرو نیاز کمتری به تقویت و مهاربندی نسبت به همتای کوپه‌اش پیدا کرده و در نتیجه تنها حدود ۱۰ کیلوگرم نسبت به آن سنگین‌تر است (۱۱۲۸ کیلوگرم). پنل سقفی را می‌توان از روی 4C اسپایدر برداشت تا به این وسیله فضای بازتری برای داخل کابین ایجاد شود. بر این اساس، طراحی سقف این خودرو بیشتر حالت «تارگا» دارد تا یک سقف کانورتیبل جمع‌شونده معمولی.

در پشت‌سر راننده و صندلی‌ سرنشین، از همان موتور توربوی 1.75 لیتری چهار سیلندر موجود در مدل کوپه استفاده شده است که قدرتی برابر ۲۳۷ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری برابر ۳۵۰ نیوتن‌متر به همراه دارد. گفته می‌شود که این خودرو با گیربکس دو کلاچه ۶ سرعته اتوماتیک در حالت Race می‌تواند شتاب صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت را در مدت ۴/۱ ثانیه ثبت کند و به همین صورت تا حداکثر سرعت ۲۵۷/۵ کیلومتر بر ساعت ادامه دهد. آلفا رومئو می‌گوید که مکش و اگزوز این مدل به شکلی تنظیم‌ شده‌اند که دلچسب‌ترین صدای موتور برای یک خودروی کانورتیبل ایجاد گردد. در 4C اسپایدر، علاوه بر سیستم استاندارد اگزوز موجود، یک گزینه اگزوز «آکراپوویک» دو حالته نیز در دسترس قرار داده می‌شود.

آلفا رومئو 4C اسپایدر در تابستان امسال برای فروش ارائه می‌شود.

منبع پدال


نظرات