1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

30 تیر 1394
  • 0

هنوز حدود یک سال به آغاز فروش فرزند جدید آلفا رومئو باقی ست اما از همین حالا حواشی آن بسیار پرسروصدا شده‌اند. تصاویری که مشاهده می‌کنید بیرون از پیست نوربرگ‌رینگ آلمان و در حین آزمایش آن توسط مهندسان آلفا رومئو ثبت‌شده‌اند.

پیش‌ازاین نیز قبل از رونمایی رسمی آن تصاویری از مدلی پوشیده شده با پلاستیک در اینترنت مشاهده‌شده بود، اما این‌ها نخستین تصاویر جاسوسی جولیا (Giulia) با ظاهری است که قرار است روی خط تولید برود.

جولیا در بخش فنی دارای پیشرانه تمام آلومینیومی V6 توربو دوقلوی 510 اسب‌بخاری است که آن را در صدر مدل‌های آلفا رومئو قرار می‌دهد. این پیشرانه به یک سامانه غیرفعال کردن سیلندرها مجهز شده که کنترل آن به‌صورت الکترونیکی صورت گرفته و طبق ادعای کمپانی باعث می‌شود جولیا بالاترین بازدهی ترمودینامیک را در مقایسه با رقبایش داشته باشد. تمام قدرت خروجی آن نیز به‌وسیله جعبه‌دنده 6 سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود تا خودرو را طی مدت 3.9 ثانیه از حالت توقف به مرز 100 کیلومتر بر ساعت (62 مایل بر ساعت) برساند.

حداکثر سرعت این جسور ایتالیایی هنوز به‌طور رسمی اعلام‌نشده است؛ اما به نقل از منابع درون کمپانی که در مجله ایتالیایی آلوولانت (Alvonalte) نیز به آن اشاره‌شده، اخیراً حین انجام یکی از آزمایش‌ها در پیست ناردو (Nardo) ایتالیا، جولیا توانسته به حداکثر سرعت 321 کیلومتر بر ساعت دست یابد!

اگر این عدد برایتان عجیب و گنگ بود کافی است به یاد بیاورید که کمپانی «فِراری» نیز در فرایند طراحی و ساخت پیشرانه جولیا بخشی از دانش و تجربه خود را در اختیار آلفا رومئو قرار داده است.

 آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

 آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

 آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

 آلفارومئو جولیا با سرعت 200 مایل در ساعت

منبع پدال


نظرات