1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. حراج خودروهای متروکه در فرودگاه

حراج خودروهای متروکه در فرودگاه

16 آبان 1394
  • 0

رها کردن خودرو در فرودگاه؟ نه این وصله‌ای است که به ما نمی‌چسبد، به شما هم همین‌طور؛ اما این اتفاق روی می‌دهد و آمار آن هم کم نیست.

مسئولین فرودگاه بین‌المللی لوگان بوستون هرماه یک تا دو خودروی تازه رها شده را در پارکینگ‌هایشان می‌یابند. حال که این مطلب را مطالعه می‌کنید، آن‌ها ۹۵ خودروی بی مدعی در انبارها دارند که زمان تنها شدن بعضی از آن‌ها به سال ۲۰۰۹ بازمی‌گردد؛ و این‌گونه شد که بندر ماساچوست تصمیم به حراج آن‌ها در هفته آتی گرفت.

با این همه هنگامی که وب‌سایت "بوستون هرالد" لیست اولیه این خودروها را منتشر کرد، حیرت کردیم. تنوع جالبی بین این تنها مانده‌ها می‌یابید، از یک ایسوزو تروپر ۱۹۹۱ گرفته تا سدان بی ام دبلیو سری سه ۲۰۰۹! دیگر اعضای برجسته این لیست عبارت‌اند از یک مدل از نسل اخیر مینی کوپر، یک جیپ ۲۰۰۵، یک مزدا ۶ ۲۰۰۰s و تعدادی مرسدس بنز و فورد اکسپلورر.

حدس‌های فراوانی درباره علت این جدایی‌ها بین مرکب و صاحب زده شده – شاید صاحبانشان دیگر هرگز به بوستون باز نگشته‌اند و یا این که عده‌ای قصد کلاه‌برداری از بیمه را داشته‌اند. هرچه باشد همه ۹۵ خودرو با وجود اینکه کلیدی ندارند به حراج نهاده خواهند شد اما خریداران گواهی خریدی دریافت خواهند کرد تا بدون مشکل خودروهای خود را ثبت کنند. 17 اکتبر روز این حراجی است و خریداران احتمالی قادرند 2 ساعت پیش از آغاز حراجی نیم‌نگاهی به ماشین‌ها بیندازند.

نظر شما چیست؟ آیا خودرویتان را جایی رها کرده‌اید؟

 حراج خودروهای متروکه در فرودگاه

 حراج خودروهای متروکه در فرودگاه

منبع پدال


نظرات