1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی آکورا NSX GT3

معرفی آکورا NSX GT3

18 فروردین 1395
  • 0

آکورا علاقه زیادی به ایجاد چهره «یک رقیب موجه» از مدل جدید NSX هیبرید برای نمونه‌های مشابه در فراری، لامبورگینی، آستون‌مارتین و پورشه و دیگران دارد و چه چیزی بهتر از یک نسخه FIA GT3 برای این منظور.

مدل دیفرانسیل عقب دو توربوشارژر NSX GT3 که در نیویورک رونمایی شده، هم‌اکنون در مرحله تست و آزمایش به سر می‌برد و به دنبال هماهنگی با معیارهای کلاس مسابقه FIA GT3 برای پاییز امسال است. این خودرو رقابت خود را در «امریکای شمالی» در سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد کرد. آرت سنت سیر (Art St. Cyr)، رئیس شاخه توسعه عملکرد هوندا در این رابطه می‌گوید:

NSX به عنوان اوج «عملکرد دقیق و حساب‌شده‌»‌ی آکورا طراحی شده است و هدف ما اثبات حداکثر قابلیت‌های عملکردی آن در نسخه مسابقه‌ای GT3 است. ما با تیم مهندسی NSX در اوهایوی امریکا و ژاپن کار خواهیم کرد و سعی می‌کنیم که رؤیای یک نسخه مسابقه‌ای NSX در کلاس جهانی را به ثمر برسانیم.

مدل GT3 سیستم هیبرید و تنظیمات دیفرانسیل دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک مدل ۲۰۱۷ از NSX را کنار گذاشته و در مقابل، موتور ۳/۵ لیتری دو توربوشارژر V6 را حفظ کرده است؛ موتوری که در کنار یک گیربکس مسابقه‌ای ترتیبی ۶ سیلندر قرار می‌گیرد و چرخ‌های عقب خودرو را به حرکت درمی‌آورد.

در همین حال، برخی تغییرات سفارشی در ظاهر این نسخه از NSX انجام شده و مواردی چون یک بال اسپویلر بزرگ، یک دیفیوزر زیر بدنه و افزایش ابعاد دریچه‌های هوای کاپوت به منظور تأثیر بیشتر خنک‌کنندگی برای موتور در آن دیده می‌شوند.

در حالی که مراحل اولیه توسعه این مدل در بازوی مهندسی کمپانی واقع در ژاپن انجام گرفته و همچنین اولین تست‌ها در پیست‌های مسابقه اروپایی و ژاپنی گذرانده شده، در حال حاضر آکورا NSX GT3 در زیر دستان گروه مهندسی امریکای شمالی کمپانی یعنی «هوندا پرفورمنس دولوپمنت» یا HPD در کالیفرنیای امریکا قرار گرفته است.

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

 معرفی  آکورا NSX GT3

منبع پدال


نظرات