1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فولکس واگن گلف 2019 با طرحی تهاجمی تر و موتورهایی بهینه تر

فولکس واگن گلف 2019 با طرحی تهاجمی تر و موتورهایی بهینه تر

14 دی 1396
  • 1

گلف یکی از مهم ترین مدل های فولکس واگن است و ما اکنون در حال دریافت اطلاعاتی جدیدتر در مورد نسل بعدی این هاچ بک هستیم که قرار است سال 2019 وارد بازار شود.

 فولکس واگن گلف 2019 با طرحی تهاجمی تر و موتورهایی بهینه تر

اتوموتور اوند اشپرت، گلف جدید یک طراحی تهاجمی تر و ابعادی نسبتا متفاوت تر خواهد داشت. این خودرو همچنین از چراغ هایی متفاوت و آیرودینامیکی بهتر برای کمک به افزایش بهره وری مصرف سوخت استفاده خواهد کرد.

گلف جدید قرار است روی یک نسخه به روز شده از پلت فرم MQB کمپانی ساخته شود که فولکس ادعا می کند این مورد موجب کاهش وزن 50 کیلوگرمی آن در مقایسه با نسل قبل خود خواهد شد. علاوه بر کاهش وزن، گلف انتظار می رود از یک خانواده جدید موتورهای EA 211 بهره ببرد که در عین داشتن پرفورمنسی بهتر، مصرف سوخت آن ها به لطف استفاده از یک توربوشارژر و چرخه احتراق میلر بسیار بهتر شده است.

هنوز مشخصات فنی این خودرو کامل به بیرون درز نکرده است، ولی گفته می شود ما شاهد نسخه های هیبریدی، دیزلی و بنزینی از این خودرو خواهیم بود. مدل تمام الکتریکی این خودرو هم قرار است وارد بازار شود، ولی ما می توانیم منتظر نسخه CNG این خودرو هم باشیم.

علاوه بر کم مصرف تر شدن، گلف 2019 از تجهیزات جدید مانند کروز کنترل تطبیقی و هدآپ دیسپلی نیز بهره خواهد برد. یک سیستم اطلاعات سرگرمی بهتر و مجموعه ای از امکانات کمکی رانندگی نیز جزو مواردی هستند که در این خودرو قطعا خواهیم دید.



نظرات

  • فرزاد فرزاد (14 دی 1396 ساعت 09:51)

    ننگ بر خودروسازان! داخلی، آخه اینهمه سال اگه مرده بودن هم لااقل باید یه قدم به جلو میرفتن، شاید انگار بخاطر ترس از رواج دنیاپرستی و یا آهنپرستی و دلبسته شدن مردم به زمین از پیشرفت در صنعت خودرو هراس دارند!! چون آنجا بلاد کفر است؟ و اینجا آنجا نیست؟