1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به روز رسانی کوچک ترین شاسی بلند هیوندای؛ ix25

به روز رسانی کوچک ترین شاسی بلند هیوندای؛ ix25

31 مرداد 1396
  • 0

هیوندای روز 25 اوت در نمایشگاه خودروی چنگدو مدل به روز شده هیوندای ix25 را به نمایش در می آورد.

 به روز رسانی کوچک ترین شاسی بلند هیوندای؛ ix25

این مدل فیس لیفت دارای به روز رسانی های بدنه و یک گزینه موتور جدید خواهد بود.

چنان چه در تصاویر ابتدایی منتشر شده از فیس لیفت ix25 در ماه ژوئن مشخص است، این خودرو به قسمت جلوی جدید با طراحی سپر باله ای مجهز می شود. لیه های بالایی بزرگ تر جلوپنجره این خودرو به سمت چراغ های جلو کشیده شده اند. البته این خودرو فاقد طراحی جلوپنجره آبشاری است که نمادی برای تمام محصولات جدید و به روز شده هیوندای در سراسر دنیا است.

تغییرات در قسمت پشت این خودرو شامل بهروز رسانی هایی در جزئیات چراغ های عقب، سپر لبه دار با محافظ زیرین بدنه و شب رنگ هایی کوچک تر است. در حالی که تغییرات اعمال شده برای هیوندای ix25 در چین مشابه هیوندای Creta فروخته شده در برزیل است، همچنان تفاوت هایی بین این دو مدل دیده می شود.

Creta در اکتبر 2014 به عنوان هیوندای ix25 وارد بازار چین شد. این خودرو با موتورهای 1.6 و 2.0 لیتری بنزینی به فروش می رسد. با عرضه مدل 2017 این خودرو، موتور 2.0 لیتری آن حذف خواهد شد. گفته می شود هیوندای به جای این موتور یک نسخه 1.4 لیتری T-GDI توربوی بنزینی با قدرت 130 اسب بخار و گشتاور 211 نیوتون متر را ارائه خواهد کرد. موتور 1.6 لیتری بنزینی 125 اسب بخاری این خودرو بی تغییر باقی خواهد ماند.

 به روز رسانی کوچک ترین شاسی بلند هیوندای؛ ix25



نظرات