1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از شاسی بلند جدید جک در چین

رونمایی از شاسی بلند جدید جک در چین

24 آذر 1395
  • 2

به تازگی جدیدترین تصاویر از شاسی‌بلند جدید جک S7 بازار چین منتشر شده است. این خودرو با نام کامل Refine S7 بزرگ‌ترین شاسی‌بلند برند جک است. این خودرو در ماه مارس در بازار خودروی چین عرضه خواهد شد. از ویژگی‌های طراحی خودرو می‌توان به جلوپنجره‌ی بزرگ و درخشان درست همانند برادر کامپکت Refine S3 اشاره کرد.

 رونمایی از خودروی جدید جک S7 در چین

طراحی بخش جلوی خودرو کاملاً ذاتی یکسان با دیگر شاسی بلندهای چینی در حال ورود به بازار چین دارد؛ و البته پایانی برای عرضه‌ی این تعداد شاسی‌بلند دیده نمی‌شود چراکه خود جک به تنهایی برنامه‌هایی برای تولید حداقل 5 شاسی‌بلند و کراس اوور بیشتر دارد.

 رونمایی از خودروی جدید جک S7 در چین

در بخش جانبی ریل‌های سقفی را مشاهده می‌کنیم که قابل‌استفاده اما کوتاه هستند. برخلاف عادت همیشگی چینی‌ها این بار رینگ و لاستیک‌های بکار رفته خیلی کوچک نیستند و رینگ‌ها نمای خوبی دارند. پنجره‌های بخش عقبی نیز به تبعیت از الگوی مد این روزها کوچک به نظر می‌رسند.

 رونمایی از خودروی جدید جک S7 در چین

اما در داخل کابین شاهد الهام گرفتن آشکار از مرسدس در کنسول مرکزی هستیم. 4 ورودی هوای بزرگ شباهت عجیبی با الگوی بکار رفته در محصولات مرسدس داشته و در بالای این ورودی‌های هوا نیز صفحه لمسی میان سایزی قرار دارد. صندلی‌ها این بار با رنگ قرمز و مشکی آراسته شده‌اند.

نیروبخش این خودرو پیشرانه‌ی بنزینی 2 لیتری توربو با قدرت حدود 190 اسب بخاری است. این پیشرانه به گیربکس 6 سرعته ی دستی یا 6 سرعته ی DCT متصل می‌شود. طول و فاصله‌ی بین محورهای Refine S7 به ترتیب 4800 و 2800 میلی‌متر بوده و به‌صورت 7 نفره عرضه خواهد شد.

 رونمایی از خودروی جدید جک S7 در چین

اما نمای عقبی ظاهری خوب و تیز و کوچک داشته ولی خروجی‌های اگزوز ظاهری تقلبی و ارزان‌قیمت دارند. انتظار می‌رود بهای خودرو از حدود 100 هزار یوان در چین آغاز شود.

منبع:پدال



نظرات

  • بهروز بهروز (25 آذر 1395 ساعت 01:37)

    نمای جلو شبیه لکسس!

  • محمدرضا محمدرضا (24 آذر 1395 ساعت 23:21)

    داخلش چه خوبه