1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از فیس لیفت تویوتا هایلوکس Revo

رونمایی از فیس لیفت تویوتا هایلوکس Revo

28 آبان 1396
  • 0

چنان چه در ماه گذشته گزارش شده بود، تویوتا هایلوکس Revo در تایلند فیس لیفت شده است.

این فیس لیفت زودتر از موعد معرفی شده است چرا که فروش نسل هشتم هایلوکس Revo که در ماه می 2015 عرضه شده است نتوانسته پاسخ گوی انتظارات باشد.

تغییرات بدنه این خودرو مشابه تویوتا تاکوما است. این تغییرات شامل جلوپنجره کرومی مشکی براق شش ضلعی جدید است که بزرگ تر و شیک تر از مدل قبلی آن است. این خودرو هم چنین به سپر جدید و شیک تری با چراغ های مه شکن کوچک و تزئین کرومی C شکل مجهز می شود. در قسمت پشت این خودرو تغییر ظاهری مشهودی دیده نمی شود.

 رونمایی از فیس لیفت تویوتا هایلوکس Revo

هایلایت های تجهیزات در این خودرو شامل فرمان چند منظوره با MID، Optitron Meter، کروز کنترل، سویچ هوشمند، دکمه استارت، LEDهای دید در روز، حالت های رانندگی اکو و پاور و دریچه های تهویه هوا عقب است. تجهیزات ایمنی در تویوتا هایلوکس Revo شامل هفت کیسه هوا، کنترل کشش Active A-TRC، کنترل ثبات خودرو، TSC، کمک کنترل استارت در سراشیبی و DAC است.

تویوتا علاوه بر هایلوکس Revo از یک مدل جدید دیگر به نام تویوتا هایلوکس Revo Rocco نیز رونمایی کرده است. این مدل دارای جلوپنجره خاکستری و مشکی براق، سپر عقب خاکستری متالیک، رینگ های 18 اینچی با تایرهای تمام فصل، تودوزی مشکی به همراه شمارشگرهای سفید و چراغ های مه شکن LED است.

گزینه های موتور این خودرو بی تغییر باقی مانده است. فیس لیفت تویوتا هایلوکس Revo با سه گزینه موتور 2TR-FE 2.7 لیتری Dual VVT-i بنزینی با قدرت 166 اسب بخار و گشتاور 245 نیوتون متر، 2GD-FTV 2.4 لیتری VN توربو دیزل با قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 343/400 نیوتون متر و 1GD-FTV 2.8 لیتری VN توربو دیزل با قدرت 170/177 اسب بخار و گشتاور 343/420 نیوتون متر عرضه می شود.

 رونمایی از فیس لیفت تویوتا هایلوکس Revo



نظرات