1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا قصد دارد "سلیکا" را احیا کند

تویوتا قصد دارد "سلیکا" را احیا کند

31 شهریور 1396
  • 1

کمپانی تویوتا چندسالی است که برروی پروژه خودروی مفهومی FT-1 کار می کند و حالا نام نهایی این خودرو مشخص شده است. تویوتا مجدداً نام "سوپرا" را در خودروی جدیدش احیا می کند. خودرویی که قرار است به زودی وارد بازارهای جهانی شود و هم اکنون در حال گذراندن مراحل آزمایش و تست فنی توسط مهندسین این شرکت می باشد.

 تویوتا قصد دارد

احیای نام "سوپرا" در محصول جدید این شرکت برای طرفداران خودروهای ژاپنی کوپه بسیار خوشحال کننده بود. به تازگی شایعات و حدس و گمان هایی نیز شنیده می شود که تویوتا احتمالا نام نسل بعدی GT86را هم تغییر خواهد داد. تویوتا ممکن است مجدداً به چند دهه قبل بازگردد و نام سوپرا و سلیکا را به زبان ها بی اندازد. شاید "سلیکا" مجدداً احیا شود.

در بسیاری از سایت های تخصصی خودرو خبرهای متعددی در این خصوص منتشر شده که احتمال دارد تویوتا برای عرضه نسل جدید کوپه GT86 نام دیگری را برای آن انتخاب کند. البته برخی دیگر از کارشناسان احتمال می دهند تویوتا قصد دارد مجدداً خودروی دیگری را با نام "سلیکا" احیا کند، خودرویی با طراحی و پلتفرم TNGA و احتمالا دیفرانسیل جلو و حتی شاید در قالب یک کراس اوور جدید ظاهر شود. اما احتمال اینکه تویوتا، نسل جدید GT86 را با نام "سلیکا" روانه بازار کند نیز امکان پذیر است. زیرا نام سلیکا در جهان شناخته شده و دارای اعتبار چشمگیری است. البته برای معرفی نسل جدید GT86 تا سال ۲۰۱۹ فرصت هست! شاید هم تویوتا تنها به معرفی یک خودروی مفهومی با نام سلیکا اکتفا کند.



نظرات

  • حسن کامران پور حسن کامران پور (30 بهمن 1402 ساعت 15:47)

    با افتخار از حسن آگاهی رپورتر کاملا از متن سوالات خودم مرتفع شد
    با درود منتظر متن فنی در سایر موارد هستم.خسن کامران‌پور