1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تویوتا به مقر جدیدش در تگزاس اسباب کشی می کند

تویوتا به مقر جدیدش در تگزاس اسباب کشی می کند

8 فروردین 1396
  • 0

مقر فرماندهی جدید تویوتا در پلانوی تگزاس تقریباً تکمیل شده و از جولای سال جاری برنامه‌های شرکت در آن اجرا خواهد شد. بدین ترتیب مقر اسبق این شرکت ژاپنی در تورنس کالیفرنیا هم‌اکنون خالی بوده و به فروش می‌رسد. بهای تخمین زده شده برای این مجموعه می‌تواند از 150 میلیون دلار عبور کند.

اسباب‌کشی تویوتا تویوتا به مقر جدید در تگزاس

مجموعه‌ی جدید کامپوس در پلانو از بخش‌های اداری و فضای صنعتی تشکیل شده و حدود 3 هزار نفر کارمند دارد. تویوتا در سال 2014 از کار خود روی مرکز جدید در تگزاس پرده برداشت اما از فروش مجموعه‌ی قبلی تا زمان کنونی دست نگه داشت. دلیل کار این بوده که خودروساز می‌خواسته فضای شخصی برای کارکنان خود را تضمین کرده و پروژه را تا زمان اتمام تأسیسات جدید به‌صورت راز نگه دارد.

اسباب‌کشی تویوتا تویوتا به مقر جدید در تگزاس

در حال حاضر ساختمان‌های مقر فرماندهی جدید تویوتا تقریباً به‌صورت کامل تکمیل شده و انتظار می‌رود 75 درصد از 3 هزار نفر یاد شده از کالیفرنیا به تگزاس جابجا شوند. برخی از افرادی که تصمیم گرفته تا با تویوتا به تگزاس نیایند با افراد با استعداد جدیدی جایگزین خواهد شد. هزار نفر دیگر از کارکنان این شرکت از مجموعه‌ی تویوتا در کنتاکی و نیویورک به این مجموعه خواهند پیوست.

اسباب‌کشی تویوتا تویوتا به مقر جدید در تگزاس

وظیفه‌ی اصلی تویوتا در سال 2017 به دست آوردن دوباره‌ی جایگاه شماره 1 خود در صنعت خودرو خواهد بود. سال پیش تویوتا 10.2 میلیون دستگاه خودرو را در سراسر جهان به فروش رساند درحالی‌که رقیب اصلی آن یعنی گروه فولکس‌واگن موفق به فروش 10.3 میلیون خودرو، کامیون و اتوبوس شد که رشدی 3.8 درصدی را نسبت به سال قبل از آن نشان می‌دهد. فروش تویوتا در آمریکا در سال 2016 کاهش یافت اما انتظار می‌رود تویوتا امسال به خاطر عرضه نسل جدید کمری رشد فروش داشته باشد.

توضیح: تصاویر به ساختمان جدید تویوتا در تگزاس تعلق دارند.

منبع:پدال



نظرات