1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کشنده تولید شده تویوتا پاکیزه تر از حتی یک پریوس است

کشنده تولید شده تویوتا پاکیزه تر از حتی یک پریوس است

24 مهر 1396
  • 0

پس از طی آزمایش ها و کیلومترها رانندگی تستی، تویوتا بالاخره قصد دارد کشنده سنگین هیدروژنی سلول سوختی خود را برای کار راهی اسکله های لس آنجلس و لانگ بیچ خواهد کرد.

 کشنده تولید شده تویوتا پاکیزه تر از حتی یک پریوس است

این یک کامیون بدون آلایندگی کلاس 8 می باشد که از آن با عنوان Project Portal یاد می کنند و قرار است از 23 اکتبر کالاها را بین چند ترمینال بندر لس آنجلس و لانگ بیچ و چند ترمینال ریلی و انبارهای محلی جابجا کند.

زیر کابین این کشنده دو استک سلول سوختی قرض گرفته شده از تویوتا میرای و یک باتری 12 کیلووات ساعتی وجود دارد. این ترکیب در مجموع 670 اسب بخار نیرو و 1325 پوندفوت گشتاور تولید کرده و به این کشنده اجازه می دهد تا 36 تن بار را به راحتی جابجا کند. رنج حرکتی این کشنده با یک بار شارژ حدودا 320 کیلومتر بر ساعت می باشد.

طی یک بیانیه، باب کارتر، از مدیران ارشد تویوتای آمریکای شمالی گفته: "شرکت تویوتا در گسترش مفهوم و همچنین معرفی و به کارگیری تکنولوژی سلول سوختی پرچم دار بوده است. از معرفی میرای سواری تا ساخت یک سیستم سلول سوختی سنگین در Project Portal، تویوتا به مسیر پیشرفت خود در طراحی و توسعه پیشرانه های سلول سوختی ادامه خواهد داد."



نظرات