1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه تویوتا یاریس هاچ‌بک جدید در سپتامبر 2018

عرضه تویوتا یاریس هاچ‌بک جدید در سپتامبر 2018

15 شهریور 1396
  • 0

ویوتا یک فیلم تیزر از یاریس 2018 را منتشر و اعلام کرده که این مدل جدید را روز 14 سپتامبر در تایلند عرضه خواهد کرد.

فیس لیفت هاچ بک یاریس کم تر از یک ماه پس از یاریس ATIV وارد بازار تایلند می شود.

 عرضه تویوتا یاریس هاچ‌بک جدید در سپتامبر 2018

این فیلم تیزر نشان می دهد که فیس لیفت یاریس دارای مجموعه ای از تغییرات طراحی خواهد بود. تویوتا یاریس 2018 دارای قسمت جلوی الهام گرفته از یاریس ATIV است. چراغ های جلوی جدید کشیده شده به سمت عقب، جلوپنجره بالایی بازطراحی شده، جلوپنجره زیرین V شکل بزرگ تر با LEDهای دید در روز در بالای آن و سپر بازطراحی شده با چراغ های مه شکن ظاهری جدید به این هاچ بک می دهند.

 عرضه تویوتا یاریس هاچ‌بک جدید در سپتامبر 2018

تویوتا یاریس 2018 دارای تغییرات قابل توجهی در کابین نیز هست که معمولا برای فیس لیفت ها اعمال نمی شود. خط کمر در پشت این خودرو بلندتر شده و خط سقف آن زیر ستون C شیب دارتر به نظر می رسد. این امر به باریک تر شدن شیشه عقب و در نتیجه ظاهر اسپرت تر خودرو کمک می کند. تصویر تیزر نشان می دهد که در قسمت پشت این خودرو چراغ های عقب قاب دار جدید و در صندوق عقب بازطراحی شده قرار دارد. هم چنین رنگ بدنه سبز لیمویی جدیدی به گزینه های رنگ این خودرو اضافه شده است. کابین این خودرو نیز شبیه به یاریس ATIV خواهد بود.

هاچ بکی اریس مخصوص تایلند اکنون با موتور 3NR-FE 1.2 لیتری Dual VVT-i عرضه می شود. این موتور چهار سیلندر بنزینی قدرت 86 اسب بخار و گشتاور 108 نیوتون متر دارد و نیروی آن از طریق گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.



نظرات