1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رده بندی برترین شاسی بلند های کوچک سال 2017

رده بندی برترین شاسی بلند های کوچک سال 2017

15 تیر 1396
  • 0

وب سایت J.D.Power در یک بررسی در مورد رضایت مشتریان از کیفیت اتومبیل های جدید، گزارشی از عملکرد آن ها در 90 روز استفاده منتشر کرده است. طبق بیش از 77 هزار بررسی انجام شده در گزارش سال 2017، J.D.Power امتیاز اتومبیل ها را محاسبه کرده است. این امتیازبندی ها به مشتریان کمک می کند که بهترین انتخاب را در هنگام خرید داشته باشند.

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

این راهنمای خرید، فهرستی از SUV های کوچک با امتیاز بالا را ارائه می دهد. هر یک از این اتومبیل ها امتیاز کیفی بین 4 یا 5 (امتیاز کامل 5 می باشد) دریافت کرده اند.

بیوک Encore

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

کوچک ترین مدل بیوک یکی از محبوب ترین اتومبیل های موجود است. Encore کوچک پس از به روزرسانی های سال 2017 که طراحی بیرونی و داخلی را بهبود داده و تجهیزات اطلاعات-سرگرمی و کاربردی دیگر را اضافه کرده است، به جلب توجه مشتریان جوان تر به این برند پرداخته است.

بیوک Encore 2017 امتیاز 4 از 5 را دریافت می کند.

شورولت Equino x

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

شورولت تولید مدل Equinox را از 2010 شروع کرد و طی سال های اخیر تغییراتی در آن اعمال کرده است. دارای موتور 4 سیلندر یا 6 سیلندر، دیفرانسیل جلو یا سیستم چهارچرخ متحرک است و نسخه های متعددی دارد. Equinox اتومبیلی جادار، راحت و مقرون به صرفه است. نسخه بازطراحی شده این مدل در سال 2018 عرضه خواهد شد. شورولت Equinox 2017 امتیاز 5 از 5 را دریافت می کند.

فورد اسکیپ (Escape)

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

فورد تغییرات متعددی در مدل محبوب اسکیپ اعمال کرده است. بیش از همه می توان به بهبود امتیازات تست های تصادف اشاره کرد. علاوه بر به روزرسانی طراحی ظاهری، فضای داخل نیز ارتقا پیدا کرده است. فورد همچنین سیستم اطلاعات-سرگرمی جدید، دستیار راننده و تکنولوژی جلوگیری از تصادف را ارائه می کند. فورد اسکیپ 2017 امتیاز 5 از 5 را دریافت می کند.

GMC ترین (Terrain)

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

از پلتفرم مشابه و قطعات مکانیکی شورولت Equinox بهره می برد. همچنین GMC از ویژگی های طراحی خاص خود در این SUV کوچک استفاده کرده است. برای سال 2017 نسخه Nightfall Edition هم ارائه می شود و برای سال 2018 شاهد یک مدل کاملاً جدید از ترین خواهیم بود.

GMC ترین 2017 امتیاز 5 از 5 را دریافت می کند. علاوه بر این، برنده جایزه در بخش SUV های کامپکت نیز می باشد.

هیوندای توسان

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

یک سال پس از بازطراحی کامل، هیوندای توسان از پارچه ضد لک برای تمام مدل های صندلی استفاده می کند، به واسطه دریچه کولرها راحتی قسمت عقب را بهبود بخشیده و سیستم اطلاعات-سرگرمی را برای مدل فول آپشن گسترش داده است. خریداران از میان مدل های SE، Eco، Sport و Limited انتخاب می کنند. همچنین امکان انتخاب بین دو نسخه موتور و دیفرانسیل جلو یا سیستم چهارچرخ متحرک وجود دارد.

هیوندای توسان 2017 امتیاز 4 از 5 را دریافت می کند.

کیا نیرو

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

به عنوان مدل جدیدی برای سال 2017، کیا نیرو یک اتومبیل هیبرید هاچبک با سیستم تعلیق قوی تر و دیفرانسیل جلو می باشد. نیرو تلاش می کند که ارتفاع پایین تر و طراحی جذاب تری نسبت به تویوتا پریوس داشته باشد، در حالی که به همان اندازه کاربردی و کم مصرف است.

کیا نیرو 2017 امتیاز 5 از 5 را دریافت می کند. علاوه بر این، برنده جایزه در بخش SUV های کوچک نیز می باشد.

کیا اسپورتج

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

شرکت کیا، اسپورتج را برای سال 2017 کاملاً بازطراحی کرده است. علاوه بر فضای داخلی و گنجایش بار بیشتر، اسپورتج از بهبود سیستم اطلاعات-سرگرمی و تکنولوژی های ایمنی، بهبود سواری و ساختار قوی تر در برابر تصادفات بهره می برد.

کیا اسپورتج 2017 امتیاز 5 از 5 را دریافت می کند.

نیسان روگ

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

محبوب ترین مدل نیسان در سال 2017 با اضافه شدن نسخه های هیبرید و نسخه فول آپشن Platinum Reserve شاهد گسترش خواهد بود. تغییرات در طراحی، ظاهر این SUV را به روز کرده است و تکنولوژی های ایمنی و اطلاعات-سرگرمی نیز پیشرفت داشته اند. نیسان همچنین یک نسخه کوچک از روگ اسپرت را بر پایه یکی از مدل های خارج از بازار آمریکا عرضه می کند.

نیسان روگ 2017 امتیاز 4 از 5 را دریافت می کند.

فولکس واگن تیگوان (Tiguan)

بهترین SUV های کوچک 2017 از نظر کیفیت

مدل بازطراحی شده تیگوان برای سال 2017 عرضه نشد، بنابراین شرکت عرضه مدل قدیمی را برای یک دوره دیگر ادامه می دهد. نسخه های Wolfsburg و Sport جایگزین نسخه های R-Line و SE شده اند و یک صفحه نمایش 6.3 اینچی نیز به صورت استاندارد موجود است. مدل بازطراحی شده تیگوان به طور رسمی در سال 2018 عرضه می شود، اما مدل کنونی تا 2018 برای فروش به عنوان تیگوان Limited باقی می ماند.

فولکس واگن تیگوان 2017 امتیاز 4 از 5 را دریافت می کند.



نظرات