1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سوبارو VIZIV-2 و درخشش تکنولوژی

سوبارو VIZIV-2 و درخشش تکنولوژی

18 اسفند 1392
  • 0
کراس اور کوپه مفهومی سوبارو VIZIV-2 که در نمایشگاه ژنو 2014 رونمایی شد، یک خودروی آینده نگرانه و زیبا است که می‌تواند نقشه راه آینده این کمپانی را در حوزه کراس اورها و جانشین احتمالی فارستر به رخ بکشد. این ماشین دو درب چهار نفره شاسی بلند، ویترینی تکنولوژی‌های های آینده سوبارو است که نشان دهنده پیشرفت‌ها در بهبود تجربه رانندگی و طراحی می‌باشد.

سوبارو VIZIV-2

سوبارو VIZIV-2 با 4.4 متر طول توسط یک موتور 1.6 لیتری توربودیزل که طبق سنت سوبارو به صورت بوکسور طراحی شده، نیرو می‌گیرد. به این موتور باید سه موتور الکتریکی را نیز اضافه کنید. در حالی که موتور دیزلی و یکی از موتورهای الکتریکی، محور جلو را به حرکت در می‌آورد، دو موتور مستقل روی هر کدام از چرخ‌های عقب، اعمال نیرو می‌کنند. بدین ترتیب بسته به شرایط رانندگی، بهترین تقسیم گشتاور روی چرخها صورت می‌گیرد و بنابراین باید این سیستم را حتی از سیستم AWD فعلی خودروهای سوبارو که به آن مشهور شده نیز بهتر و بالاتر دانست.

سوبارو VIZIV-2

برای انتقال نیروی محور جلو از یک گیربکس Lineartronic CVT استفاده می‌شود. و نیروی موتورهای الکتریکی هم باتری‌های های لیتیوم یون تأمین می‌گردد. همچنین با کمک سیستم احیای انرژی ترمزها و سیستم حرکت-توقف یا استارت-استاپ خودکار در ترافیک و روش‌های متعدد شارژ با تری‌هابهینه‌ترین ترین حالت در مصرف سوخت حاصل می‌گردد.

سوبارو VIZIV-2

هنوز معلوم نیست که این خودروی مفهومی چه جایگاهی در تولیدات سوبارو خواهد داشت. آیا باید به انتظار VIZIV-3 در گام بعدی باشیم یا سوبارو قادر به تحقق رؤیاهای خود می‌باشد؟

سوبارو VIZIV-2

سوبارو VIZIV-2

سوبارو VIZIV-2

سوبارو VIZIV-2



نظرات