1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آغاز فعالیت خودروسازان خارجی تا 3 ماه آینده

آغاز فعالیت خودروسازان خارجی تا 3 ماه آینده

4 دی 1392
  • 1

شهرام آزادی - عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی - اظهار کرد: با به نتیجه رسیدن مذاکرات جاری در زمینه نحوه اجرای توافقنامه ژنو تا سه ماه آینده شاهد آغاز فعالیت خودروسازان خارجی در ایران خواهیم بود.

وی با بیان این‌که با لغو رسمی تحریم صنعت خودرو از سوی آمریکا قراردادهایی بین خودروسازان داخلی و خارجی منعقد خواهد شد، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون خودروسازان خارجی در حال مذاکره با خودروسازان داخلی بوده و توافقاتی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود با به نتیجه رسیدن مذاکرات تا سه ماه آینده شاهد آغاز فعالیت خودروسازانی از کشورهای فرانسه، کره و احتمالا ایتالیا در ایران باشیم.

وی افزود: البته نتایج حضور خودروسازان خارجی در ایران به زودی مشخص نشده و از سال آینده شاهد نتایج مثبت حاصل از این اتفاق خواهیم بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، آزادی با بیان این‌که با لغو تحریم صنعت خودرو قراردادهای بلند مدتی بین خودروسازان داخلی و خارجی منعقد خواهد شد، تصریح کرد: مطمئنا پژو و رنو در ایران حضور خواهند یافت ضمن این‌که حضور خودروسازانی از فرانسه، کره و ایتالیا نیز تقریبا قطعی است.




نظرات

  • mohsen mohsen (6 دی 1392 ساعت 09:36)

    لطفا تاریخ خبر رو هم قرار بدید (پست ها تاریخ ندارن !!!!!!!!)