1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی سانگ یانگ رکستون جدید در سال 2017

معرفی سانگ یانگ رکستون جدید در سال 2017

13 خرداد 1395
  • 0

مدیرعامل سانگ یانگ از معرفی نسل جدید شاسی‌بلند بزرگ خود در سال آینده خبر داده و گفته که نسل بعدی کوراندو نیز از پلتفرم تیوولی استفاده خواهد کرد و از قوای محرکه‌ی الکتریکی نیز سود خواهد برد. سانگ یانگ در طی سال‌های آتی خونی تازه در رگ‌های شاسی بلندهای خود تزریق خواهد کرد. اولین مدلی که عرضه خواهد شد رکستون جدید خواهد بود و پس از آن نیز شاهد ارائه‌ی کوراندوی جدید و برای رقابت با نیسان قشقایی خواهیم بود.

سانگ یانگ رکستون

مدیرعامل کمپانی ادعا می‌کند که رکستون جدید بر پایه‌ی کانسپت Y400 خواهد بود، مدلی که نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی سانگ یانگ است. نمایش عمومی این خودرو در اواسط سال 2017 و فروش آن نیز از اواخر همین سال خواهد بود.

سانگ یانگ رکستون

مدیرعامل سانگ یانگ اظهار می‌دارد که رکستون به بخش‌های بالای بازار راه خواهد یافت و تکنولوژی و مطلوبیت این خودرو از عوامل کلیدی بهبود آن خواهند بود. Choi می‌گوید:

به عنوان نتیجه‌ی این بهبودها قیمت افزایش خواهد یافت اما این خودرو بسیار رقابتی خواهد بود.

جزئیات مربوط به رکستون جدید هنوز نامعلوم هستند اما Choi تائید می‌کند که سانگ یانگ در حال توسعه‌ی پیشرانه‌ی بنزینی توربو GDI با حجم 2 لیتری است که با کمک و سرمایه‌گذاری کمپانی مادر یعنی ماهیندرا صورت می‌پذیرد.

سانگ یانگ رکستون

مدیرعامل کمپانی همچنین تائید می‌کند که نسل جدید کوراندو در سال 2018 پدیدار خواهد شد. این خودرو در حال حاضر با کد C300 شناخته می‌شود. برخلاف نسل حاضر، نسل بعدی کوراندو از پلتفرم کاملاً متفاوتی استفاده خواهد کرد که نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پلتفرم تیوولی است. استفاده از پلتفرم تیوولی برای کاهش هزینه‌های تولید و مزایای مربوط به کیفیت صورت می‌گیرد.

سانگ یانگ رکستون

Choi ادعا می‌کند که C300 جدید نمایی بسیار شبیه به کانسپت SIV2 معرفی شده در موتورشو ژنو 2016 خواهد داشت. همانند رکستون، کوراندو نیز با افزایش قیمت در نسل جدید مواجه خواهد شد اما کمپانی قوای محرکه‌ی کاملاً الکتریکی را نیز در دستور کار دارد. C300 همچنین پیشرانه‌ی بنزینی 1.5 لیتری توربو را نیز دریافت خواهد کرد.


همچنین انتظار می‌رود که جایگزینی برای پیکاپ کوراندو اسپورت نیز ارائه شود اما این سورپرایزی آتی برای این برند خواهد بود. Choi ادعا می‌کند که:

می‌توانم با اطمینان بگویم که سانگ یانگ در 5 سال آینده نسبت به جایگاهی که الآن دارد غیرقابل تشخیص خواهد بود.

سانگ یانگ حتی برنامه دارد تا در 5 سال آینده به بازار آمریکا نیز نفوذ کند اما نامی جدید برای این برند می‌تواند در رقابت با بزرگان کمک کند.

تغییر نام آسان نخواهد بود اما ما به لزوم انجام چنین تغییراتی اذعان داریم.


منبع:autoexpress



نظرات