1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019 منتشر شد

تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019 منتشر شد

14 فروردین 1396
  • 1

نسل فعلی تویوتا کرولا در سال 2012 در بازار داخلی ژاپن و یک سال بعد در بازارهای جهانی عرضه شده و سال پیش نیز به منظور حفظ تازگی خود تا زمان ارائه‌ی نسل جدید فیس لیفت شد؛ اما به تازگی اولین تصاویر جاسوسی از نسل جدید این خودرو که فازهای توسعه و تست را پشت سر می‌گذارد منتشر شده است. در این تصاویر شاهد پوشش‌های سنگین خودرو به منظور پنهان کردن تغییرات صورت گرفته هستیم.

 اولین تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019

به یاد داشته باشید که چراغ گرد ساده در جلو موقتی بوده و تا زمان آماده شدن مدل تولیدی در روی خودرو وجود خواهند داشت. در نمای عقب شاهد چراغ‌های برگرفته‌ی کرولای کنونی بازار آمریکا می‌باشیم. در پروفایل جانبی اولین چیزی که توجه ما را به خود جلب می‌کند موقعیت آینه‌ها است که از روی ستون‌های A به مکان کنونی منتقل شده‌اند.

 اولین تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019

با در نظر گرفتن تمامی جوانب و اینکه این نمونه‌ی تست دارای قطعات ترکیبی نسخه‌ی جدید و نمونه‌ی کنونی است، احتمالاً ما با نمونه‌ای test mule طرف هستیم و فعلاً پروتوتایپ کرولا شکار عکاسان نشده است.

 اولین تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019

تنها معنی سخنمان این است که رونمایی رسمی نسل آینده‌ی کرولا در آینده‌ای قابل پیش‌بینی رخ نخواهد داد بنابراین به احتمال زیاد باید منتظر عرضه‌ی کرولای جدید در سال 2018 باشیم. عرضه‌ی جهانی کرولای جدید نیز احتمالاً اواخر سال 2018 یا اوایل سال 2019 خواهد بود.

نسل جدید تویوتا کرولا از نظر سخت‌افزاری خودرویی کاملاً متفاوت خواهد بود زیرا این خودروی کامپکت از معماری جهانی جدید تویوتا TNGA استفاده خواهد کرد. این پلتفرم هم‌اکنون در جدیدترین نسل پریوس و کراس اوور C-HR بکار رفته است. از آنجایی که اشتراکات بسیاری بین کرولای جدید و پریوس وجود خواهد داشت، شاید نسخه‌ی هیبریدی کرولا نیز عرضه شود.

 اولین تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019

اگر یادتان باشد چند ماه پیش در پدال خبری منتشر شد مبنی بر اینکه تویوتا از پیشرانه‌ی ب‌ام‌و در کرولا استفاده خواهد کرد. این موضوع بخشی از همکاری بین دو شرکت است. اگر این اتفاق رخ دهد، کرولا 2019 پس از MPV ورسو و سدان میدسایز و واگن آونسیس، دیگر خودروی تویوتا خواهد بود که از قوای محرکه‌ی ب‌ام‌و استفاده می‌کند.

 اولین تصاویر جاسوسی تویوتا کرولا 2019

در نهایت باید گفت کرولا که پرفروش‌ترین خودروی دنیاست سال گذشته پنجاهمین سالگرد تولید خود را جشن گرفت. از زمان تولید این خودرو در سال 1966، بیش از 44 میلیون دستگاه از کرولا در طی 11 نسل فروخته شده بنابراین نسل دوازدهم این خودرو نیز به دنبال تکرار موفقیت‌های نسل‌های گذشته خود خواهد بود.

منبع:پدال



نظرات

  • سیدمحمد سیدمحمد (14 فروردین 1396 ساعت 11:40)

    کلا تویوتا خودروهای خیلی با کیفیت تولید می کند و تو محصولات تویوتا کرولا از ظاهری زیباتر و سنگین تری برخوردار است علاوه بر او کرولا 2015 که من دارم بسیار خودروی خوبیه و هیچ نقصی واقعا نداره شتاب اولیه و در سربالایی ها بسیار عالیه و فضای خیلی خوبی را برای سرنشینان جلو وعقب فراهم کرده است شاید تصور برخی از مردم این باشه که آپشنهای کرولا کم هست من هم قبلو دارم اما دارا بودن کیفیت خوب این خودرو واقعا طمع داشتن آپشن ها را بسیار کم کرده است از نگاه رقابت با بازار هم ردیف های خودش در تولیدات کره ای باید بگم که اگرچه خودروهای کرده ایی دارای پلت فرم زیباتر و آپشن های بیشتری هستند ولی واقعا در مقام کیفیت تفاوت فاحشی دارند چرا که بعد از 2 سال کیفیت خودروها خودش رو نمایان می کند البته برای کسانی که خودروی می خرند و 6 ماه بعد تعویض می کنند و خودروی دیگری می خرند شاید این مطالب خیلی برایش مهم نباشه چرا که این آقا کلا بدنبال تنوع در خورو و تست زدن خودروها می باشه در صورتیکه منظور من این است که اگر کسی به تمامی جوانب خرید خودرو شامل زیبایی - کیفیت - موتوی و شتاب و فضا و راحتی توجه کنه بنظر کرولا شاید مدل بسیار ایده آلی باشه