1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشارتصاویر جاسوسی از نسل سوم کیا «سراتو»

انتشارتصاویر جاسوسی از نسل سوم کیا «سراتو»

16 دی 1396
  • 0

تصاویری جاسوسی از نسل جدید کیا سراتو منتشر شده است که بدون کوچک‌ترین پوشش یا استتاری در خیابان‌های کره جنوبی دیده شده است.

خودروی هاچ بک "کیا سراتو" که در بازار اروپا تحت عنوان "Cee’d" شناخته می‌شود، در بازار کره جنوبی تحت عنوان K9 معرفی شده و یا حتی در بازار ایالات متحده آمریکا تحت عنوان "کیا فورت" شناخته می‌شود، اخیرا با انتشار تصاویری جاسوسی از نسل جدید آن مجددا خبرساز شده است.

 انتشارتصاویر جاسوسی از نسل سوم کیا «سراتو»

طبق ادعای منابع خبری، پیش بینی می‌شود که این خودرو توسط شرکت خودروسازی کیا در نمایشگاه اتومبیل ژنو امسال رونمایی شود که در ماه مارس 2018 کار خود را در ژنو سوئیس آغاز خواهد کرد، اما قبل از رسیدن به زمان برگزاری این نمایشگاه بزرگ بین المللی، چهره کامل نسل سوم "کیا سراتو هاچ بک" به نمایش گذاشته شده است تا تنها منتظر اطلاعات فنی اتومبیل در نمایشگاه ژنو باشیم.

همانطور که در تصاویر شاهد هستید، نسل جدید کیا سراتو تغییرات زیادی دریافت کرده است تا ظاهر آن جذاب و زیبا شود، اما در طراحی کلی خود شباهت زیادی به دیگر محصولات کیا پیدا کرده است که در این زمینه می‌توان به خودروی "کیا استینگر" و همچنین خودروی "کیا اپتیما اسپرت واگن" اشاره داشت که به ترتیب برای شکل گیری نمای جلو و عقب اتومبیل از طراحی آنان الگوبرداری شده است.

به غیر از این موارد، شایعاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی کیا از 3 پیشرانه مختلف بر روی کیا سراتو نسل جدید استفاده خواهد کرد، از جمله یک پیشرانه 1 لیتری 120 اسب بخاری، پیشرانه 1.4 لیتری 140 اسب بخاری و همچنین یک پیشرانه دیزلی 1.6 لیتری با خروجی قدرت 136 اسب بخاری که از جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا 7 سرعته اتوماتیک DCT برای انتقال نیروی خود استفاده می‌کنند، اما برای تایید آنان باید تا معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه اتومبیل ژنو منتظر ماند.

 انتشارتصاویر جاسوسی از نسل سوم کیا «سراتو»



نظرات