1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ثبت تصاویر جاسوسی از بی ام و ایکس 5 و سری 8 کوپه اسلوونی

ثبت تصاویر جاسوسی از بی ام و ایکس 5 و سری 8 کوپه اسلوونی

10 آذر 1396
  • 0

از آن جایی که هر دو مدل بی ام و ایکس 5 و سری 8 جدید هر دو سال آینده رونمایی خواهند شد، شرکت بی ام و هم اکنون سخت مشغول آزمایش نمونه های اولیه این دو خودرو در شهرهای مختلف جهان می باشد.

اخیرا یکی از عکاسان جاسوسی این تصاویر را در اسلوونی شکار کرده است و مدل شاسی بلند ایکس 5 که در تصویر مشاهده می کنید، یکی از نمونه های اولیه این خودروی جدید می باشد.

 تصاویر جاسوسی از بی ام و ایکس 5 و سری 8 کوپه اسلوونی

با نگاهی به پلاک خودرو، این مدل احتمالا همزمان با نمونه اولیه ایکس 5 G05 پلاک شده که ماه آوریل در دانمارک تصاویری از آن منتشر شده بود. همان طور که می توانید ببینید، کاورهای زیادی روی خودرو به کار رفته و جزئیات کمی از شکل کلی این شاسی بلند و عناصر طراحی آن مشخص می باشد.

خوشبختانه، اوایل ماه جاری عکاسان جاسوسی تصاویر خوبی از یک نمونه اولیه ایکس 5 جدید با کاورهای کم تر شکار کرده بودند. در مقایسه با مدل فعلی، خودرو جدید یک طراحی ظاهری خشن تر با جلوپنجره بزرگ تر، یک دماغه کوسه تهاجمی تر و احتمالا چراغ های عقب کوچک تری دارد.

ایکس 5 کاملا جدید از پلت فرم ماژولار CLAR کمپانی بهره می برد که در مدل هایی مانند سری 5 . سری 7 نیز به کار رفته است. برخی منابع می گویند بی ام و ایکس 5 مدل 2019 در مقایسه با نسل قبل خود 250 تا 300 کیلوگرم سبک تر خواهد بود، موضوعی که بدون شک موجب بهبود پرفورمنس، هندلینگ و مصرف سوخت خودرو می شود.

در مورد سری 8 کوپه، آلمان ها در پوشش طراحی بدنه آن بسیار محتاطانه عمل کرده اند، البته ما می دانیم که طراحی این خودرو از کانسپت سری 8 الهام گرفته است، سوالی که مطرح می شود این است که چقدر طراحی این خودرو به کانسپت مذکور نزدیک خواهد بود؟

در حالی که این نمونه اولیه خاص کاورهای زیادی روی خود دارد، قبلا ما تصاویری از داخل کابین آن دیده ایم و می توانیم به شما بگوییم که شباهت های زیادی بین این خودرو و کانسپت وجود دارد.

همانند ایکس 5 جدید، سری 8 نیز از پلت فرم CLAR بهره می برد و قرار است مدل های کوپه و کانورتیبل آن ارائه شوند. یک نسخه M8 از این خودرو نیز قرار است ارائه و به مدل پرچم دار این کلاس تبدیل شود.



نظرات