1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رنج ‌روور اسپرت با فیس‌لیفت جدید به نمایش درآمد

رنج ‌روور اسپرت با فیس‌لیفت جدید به نمایش درآمد

3 آذر 1396
  • 0

این خودرو هم زمان با رونمایی رسمی رنج روور 2018، در ماه اکتبر در موزه طراحی لندن به نمایش درآمد.

تغییرات طراحی اندکی مدل 2018 رنج روور را از مدل قبلی آن متمایز می کنند. این تغییرات شامل به روز رسانی هایی در دماغه خودرو به همراه چراغ های جلوی LED نوین با جزئیات LED مشابه چراغ های جلوی ولار است. در قسمت پشت این فیس لیفت مجموعه چراغ های عقب slimline جدید و چراغ های راهنمای دینامیک تعبیه شده است. طراحی سپر جلوی این خودرو ساده تر بوده و دارای هواکش هایی بزرگ تر است.

 رنج ‌روور اسپرت با فیس‌لیفت جدید به نمایش درآمد

هایلایت تغییرات اعمال شده در کابین این خودرو شامل صندلی های جلوی ظریف تر با ابر، لایه میانی و تریم های جدید، داشبورد جدید و روشنایی محیطی نوین است. رنج روور اسپرت 2018 از پانل تجهیزات دیجیتال رزولوشن بالای 12 اینچی جدید و نسل بعدی نمایشگر بالای سر با پروجکشن تمام رنگی 10 اینچی بهره می برد. سیستم سرگرمی Touch Pro Duo مرکزی در این خودرو دارای دو نمایشگر لمسی 10 اینچی HD است. این نمایشگهای لمسی 10 اینچی برای سیستم سرگرمی صندلی های عقب نیز تعبیه شده است.

 رنج ‌روور اسپرت با فیس‌لیفت جدید به نمایش درآمد

لند روور به طور کلی 10 گزینه نیرومحرکه را برای این خودرو أرائه می دهد. موتور 2.0 لیتری Si4 بنزینی و 2.0 لیتری Ingenium توربوشارژ چهار سیلندر بنزینی با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر از گزینه های جدید در این خودرو هستند. توان موتور 5.0 لیتری سوپرشارژ V8 بنزینی این خودرو 15 اسب بخار افزایش یافته و به 525 اسب بخار رسیده در حالی که گشتاور آن 625 نیوتون متر است.

یک مدل هیبریدی شارژی جدید نیز به نام رنج روور اسپرت P400e برای این خودرو معرفی شده است. این نسخه از موتور 2.0 لیتری Ingenium بنزینی به همراه یک موتور برقی و باطری 13.1 کیلووات ساعت بهره می برد. این نیرومحرکه دارای قدرت 398 اسب بخار بوده و شتاب صفر تا صد 6.7 ثانیه را ممکن می سازد.



نظرات