1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

25 فروردین 1396
  • 1

سئات نسخه جدید FR با ظاهری اسپرت و مجهز به موتور ۲ لیتری جدید TSI با قدرت ۱۸۷ اسب بخار را به اس یو وی خود افزود.

سئات برای آتکا یک نسخه اسپرت ویژه در نظر گرفته که در تابستان امسال عرضه خواهد شد. آتکا FR از جزییات اسپرت در طراحی داخلی و بیرونی خود سود می‍برد و علاوه بر آن به موتور جدید ۲ لیتری TSI بنزینی نیز مجهز است.

 فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

البته آتکا FR جذاب ترین نسخه این اس یو وی نبوده و شرکت سازنده تایید کرده است که به زودی آتکا کوپرا با قدرت ۳۰۰ اسب بخار روانه بازار شده و تصاویر مخفیانه از تست های آن نیز انتشار یافته است. اما نسخه FR نیز می‍تواند پتانسیل بالایی برای جذب مشتریان داشته باشد.

بنابراین FR به طیف گسترده تیپ های مختلف آتکا اضافه شده و درست بعد از مجهزترین نسخه فعلی یعنی اکسلنس قرار خواهد گرفت. رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی بصورت استاندارد نصب شده و رینگ های ۱۹ اینچی جزو آپشن های سفارشی می‍باشند. فرمان بزرگ تر با ظاهری اسپرت،‌ گلگیرهای همرنگ بدنه که جایگزین قطعات پلاستیکی مشکی رنگ در سایر نسخه ها شده اند و نوار آلومینیومی روی رکاب آتکا از دیگر تجهیزات این اس یو وی می‍باشد.

 فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

قطعات آلومینومی دیگری نیز در پایین سپر جلو به چشم میخورد. همچنین در عقب نیز یک اسپویلر از همین جنس نصب شده است. سپر عقب نیز از طراحی جدید برخوردار بوده و همرنگ بدنه می‍باشد. ریل های سقف مشکی رنگ، مه‍شکن های LED جدید و چند نشان FR در بخش های مختلف خودرو از جمله سایر امکانات و ویژگی های می‍باشد.

 فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

در داخل نیز سئات با نشان FR بر روی فرمان،‌ صندلی های اسپرت با پوشش آلکانتارا و پدال های آلومینیومی اسپرت سعی کرده تا هیجان کار را بالا ببرد. فرمان خودرو نیز از پوشش چرمی با دوخت قرمز رنگ برخوردار است.

 فروش ورژن اسپرت سئات آتکا FR از تابستان

برای آتکا FR علاوه بر موتور ۲ لیتری ۱۸۷ اسب بخاری دو موتور دیگر نیز در نظر گرفته شده که عبارتند از موتور ۱٫۴ لیتری و موتور دیزل ۲ لیتری که هر دو از قدرت مشابه ۱۴۸ اسب بخار برخوردار هستند. موتورهای ۲ لیتری از آرایش چهار چرخ متحرک برخوردار بوده و موتور ۱٫۴ لیتری بصورت دیفرانسیل جلو عرضه می‍شود.

منبع : دنیای خودرو



نظرات

  • محمد محمد (26 فروردین 1396 ساعت 09:38)

    سلام بفرمایید این خودرو ساخت کجاست . ممنون