1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رکستون جی4 ؛ بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018

رکستون جی4 ؛ بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018

26 دی 1396
  • 0

رکستون جی4 تمام شرکت کننده ها را در رقابت امسال کنار زد تا جایزه مجله بین المللی 4*4 را برای سال 2018 از آن خود کند. بیش از 25 سال است که مجله معتبر 4*4 اقدام به بررسی کارشناسانه و انتخاب بهترین خودروی سال در کلاس شاسی بلندها و پیک آپ ها می کند.

 رکستون جی4 ؛ بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018

امسال 90 شرکت کننده در 7 دسته بندی مورد ارزیابی قرار گرفت و فقط یک خودرو از میان آنها برنده شد. رکستون در زمینه آفرود مقام اول را بدست آورد. همچنین جایزه ارزنده‌ترین قیمت شاسی بلند آفرود را از آن خود کرد و در نهایت دریافت جایزه اصلی این رقابت، که عنوان بهترین شاسی بلند دو دیفرانسیل 2018 می‌باشد.

آلن کید(Alan Kidd) نویسنده و کارشناس این مجله می گوید: رکستون G4 به واقع همگی ما را غافلگیر کرد. ترکیب کیت بدنه خوب، استایل، کاربردی بودن و کیفیت بالای مواد بکار رفته چیز کمی نیست که خیلی گذرا بدان پرداخته شود. G4 با این مشخصات 2 برابر و یا حتی 3 برابر این قیمت ارزش دارد. به گفته وی، امتیاز بارز محصولات سانگ یانگ فقط خوش قیمتی نیست. اعتماد بنفس بالایی در محصولات سانگ یانگ دیده می‌شود که حاکی از آن است که آینده روشنی در انتظار شرکت و محصولات جدیدش است. رکستون مثال بارزی از آن است که هنوز همه چیز را در مورد آن کشف نکردیم.

براساس این گزارش، رکستون در حالی جایزه بهترین آفرودر را بدست آورد که شرکت کنندگانی مانند جیپ رانگلر JK و تویوتا لندکروز نیز در این تست سخت حضور داشت. به گزارش پرشین خودرو رقابت امسال برای جایزه اصلی، شدیدتر از گذشته بود. رقبایی نظیر لندروور دیسکاوری، واکسهال اینسیگنیا، تیپ Country Tourer و اشکودا Kodiaq .

 رکستون جی4 ؛ بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018

نیک لیرد( Nick Laird) مدیرعامل سانگ یانگ موتور بریتانیا در این خصوص می افزاید: برای خودرویی که کمتر از چهار ماه از معرفی آن می‌گذرد، چنین دستاوردی در برابر رقبایی که جایگاه خود را تثبیت کرده اند، به راستی تاثیرگذار و چشمگیر است.

شرکت سانگ یانگ علاقمند است تا در بازار انگلیس بعنوان لندروور کره ای شناخته شود و رکستون توجیه خوبی است برای این مهم و این روزها شاهد آن هستیم که سانگ یانگ یک برند شناخته شده با کیفیت برای عموم است.

پرچمدار محصولات سانگ یانگ، رکستون G4 4WD، پائیز امسال در بریتانیا رونمایی شد که از هر زاویه ای به آن نگاه می‌کنید یک محصول تمام حرفه ای است. حرفه ای در ظاهر، کیفیت، ایمنی و بکار گیری تکنولوژی روز که با حضور خود استانداردهایی را جابجا کرد.

رکستون G4 یک شاسی بلند بزرگ در سگمنت D/E می‌باشد که فضای داخلی آن به سرنشینان، پرستیژ می‌دهد تا در رفاه و امنیت کامل از رانندگی لذت ببرند و با رکستون به معنای واقعی زندگی کنند.

یادآور می شود که قرار است طی هفته جاری رکستون جی4 از سوی گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، رونمایی ومعرفی شود.

 رکستون جی4 ؛ بهترین شاسی بلند 2دیفرانسیل سال2018



نظرات