1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رایزنی برای ورود اپل به بازار ایران

رایزنی برای ورود اپل به بازار ایران

23 آذر 1392
  • 0

نماینده شرکت خودروسازی اپل در ایران اعلام کرد: رایزنی‌های مجدد برای ورود محصولات شرکت خودروسازی اپل آلمان به بازار ایران در حال انجام است.

مجید شمس در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، ضمن بیان این مطلب افزود: طبق رایزنی های انجام شده با شرکت اپل در خصوص واردات این محصول به بازار ایران، این شرکت آمادگی خود را برای صادرات اپل به بازار ایران اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا در سال‌های گذشته به رغم ورود نمونه‌هایی از محصولات اپل حضور آنها در بازار ایران متوقف شد؟ افزود: اعمال تحریم ها بر صنعت خودرو ایران علاوه بر تاثیرفراوانی که بر همکاری و تعامل فی ما بین شرکت اپل گذاشت، مانع سرمایه گذاری این شرکت در بازار ایران شد که این امر موجب توقف ورود این خودرو به بازار را در پی داشت.

وی با اشاره به اینکه توافقات ژنو و حضور خودروسازان مطرح جهان در همایش بین‌المللی صنعت خودرو ایران چشم‌انداز بسیار مطلوبی را در زمینه تعامل با خودروسازان خارجی ایجاد خواهد کرد، افزود: حضور خودروسازان مطرح جهان در ایران فصل بسیار خوبی را در بازار صادرات خودرو ایجاد می‌کند.

شمس در ادامه گفت: در شرایط کنونی بهترین محصول شرکت اپل برای بازار ایران خودرو کورسا خواهد بود که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و محدوده قیمتی مناسب آن پیش بینی می‌شود مورد استقبال قرار گیرد.

وی افزود: ما به حضور موثر شرکت اپل در بازار ایران بسیار خوش‌بین هستیم و چنانچه حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گیرد می‌توان زمینه های همکاری مناسب‌تری را با این شرکت آلمانی ایجاد کرد.



نظرات