1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش خودروهای رنو با آرم میتسوبیشی؟!

فروش خودروهای رنو با آرم میتسوبیشی؟!

16 فروردین 1396
  • 0

پس از انجام معامله بین اتحاد رنو-نیسان و میتسوبیشی در اکتبر سال پیش و قرار گرفتن این خودروساز زیر چتر حمایتی اتحاد بزرگ ژاپنی-فرانسوی، این برند کهنه‌کار ژاپنی می‌تواند به افزایش فروش رنو در جنوب آسیا کمک کند.

 خودروهای رنو با آرم میتسوبیشی به فروش می‌رسد

هم‌اکنون طبق گفته‌های مدیر ارشد میتسوبیشی، این گروه بزرگ برنامه‌هایی برای انجام این کار دارد. Trevor Mann در خلال گفت‌وگو با اتونیوز تأیید کرده که این کمپانی ژاپنی در واقع می‌تواند خودروهای ریبج شده‌ی رنو را در این بازار به فروش برساند. او می‌گوید:رنو تقریباً در جنوب آسیا حضوری ندارد. اگر استفاده از نشان میتسوبیشی بر روی محصولات رنو در جنوب آسیا برای این شرکت فرانسوی جالب باشد، پس بحث‌های جذابی را می‌توان انجام داد.

Trevor Mann که قبلاً یکی از مدیران ارشد نیسان بود، پس از در دست گرفتن 34 درصد سهام میتسوبیشی، توسط کارلوس گوسن مأمور دگرگونی میتسوبیشی شد. پس از انجام این معامله‌ی 2.3 میلیارد دلاری تأیید شد که دو کمپانی به دنبال تولید مشترک پیکاپ تراک‌ها برای بازار جنوب آسیا هستند.

این مدیر ارشد اوایل ماه جاری در مصاحبه با رویترز گفت:اگر شما به عملکرد هزینه‌ای ما در آن ناحیه نگاه کنید خواهید فهمید که ما سنگ محک داخل اتحاد شکل گرفته هستیم. هزینه‌های ما در پیکاپ‌ها کمتر از نیسان است.

منبع :سایت خبرآنلاین



نظرات