1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز تصاویری از رنو اسپرت مگان 2018

درز تصاویری از رنو اسپرت مگان 2018

28 مرداد 1396
  • 0

تصاویری از رنو اسپرت مگان قبل از رونمایی رسمی این خودرو درز کرده و این بار برخلاف دفعات قبلی هیچ پوشش استتاری روی خودرو دیده نمی شود.

زمانی که این خودرو معرفی شود با ساختار چهار چرخ فعال و دو گزینه شاسی موجود خواهد بود. در حالی که نسخه استاندارد این خودرو از شاسی های اسپرت بهره می برد، شاسی های Cup بیش تر بر پیست متمرکز خواهند بود. رنو ادعا می کند ساختار چهار چرخ فعال در این خودرو به صورت استاندارد عرضه شده و احتمالا به بهبود قابلیت های آن کمک خواهد کرد.

 درز تصاویری از رنو اسپرت مگان 2018

مگان RS جدید از موتور 1.8 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر با قدرت 300 اسب بخار بهره می برد. انتظار می رود این موتور بسته به نوع بازار، به گیربکس دو کلاجه شش سرعته یا دستی مجهز شود. گمان می رود این خودروی جدید شتابی بهتر از مگان RS کنونی داشته باشد. در واقع گزارشات حاکی از آن است که این خودرو سریع تر از هوندا سیویک تیپ R خواهد بود.

 درز تصاویری از رنو اسپرت مگان 2018

از آنجایی که مگان RS جدید دماغه ای عریض تر دارد و 25 میلی متر کوتاه تر است می تواند عملکردی بهتری در جاده داشته باشد. احتمالا رنو مدل مگان RS بعدی را پس از رونمایی عمومی در نمایشگاه خودروی فرنکفورت 2017 ماه آینده، زمانی در سال 2018 وارد جاده های بین المللی خواهد کرد.



نظرات