1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از رنو مگانRS 300اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو

رونمایی از رنو مگانRS 300اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو

7 خرداد 1396
  • 0

هاچ بک جدید رنو مگان RS اوخر این هفته به نمایش گذاشته خواهد شد ؛ با این حال اولین عرضه عمومی آن برای نمایشگاه خودرو فرانکفورت برنامه ریزی شده است.

رنو آمدن یک رنو مگان اسپرت را برای 2017 تایید کرده است که برای اولین بار در اواخر این هفته در مسابقات جایزه بزرگ موناکو نمایش داده شد.

مگان RS جدید در روز جمعه 26 May, 2017 (5 خرداد , 1396 ) در همایش فرمول یک به وسیله Nico Hulkenberg – راننده فرمول یک رنو- معرفی شد.

خودرویی که این هفته معرفی می شود رنگ زرد و سیاه ویژه ای مشابه خودروهای فرمول یک فعلی این خودروساز خواهد داشت و درست در جشن تولد 40 سال حضوراین خودروساز در مسابقات ورزشی معرفی خواهد شد.

البته این مراسم رونمایی کامل این خودرو نخواهد بود بلکه عرضه کامل آن در نمایشگاه فرانکفورت موتور(Frankfurt Motor Show ) خواهد بود.

طبق آخرین اخبار, رنو یک عکس جاسوسی رسمی از پرچمدار هاچ بک داغ و جذاب جدید خود منتشر کرده است.با این که تنها عکس موجود است اما یک ظاهر خشن با طرح پرچم شطرنجی و چراغ های daylight (روشنایی در روز)که در پایین سپر جلویی واقع شده اند را نشان می دهد.

 رونمایی از رنو مگان RS (2017) 300 اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو

کار بر روی مگان RS به همراه یک هاچ بک استاندارد در تلاش برای به حداکثر رساندن استفاده از زمان برای توسعه شروع شد. مگان RS در رنج قیمتی Hyundai i30 N و Honda Civic Type R قرار خواهد گرفت اما عملکردی فراتر از هر دوی آن ها خواهد داشت.

این امکان وجود دارد که رنو اسپرت از موتور جدید 1.8 لیتری توربو خودرو Alpine A110 به جای موتور توربو 2 لیتری فعلی مگان RS استفاده کند.

موتور جدید 249 اسب بخار نیرو و 320 نیوتون گشتاور در Alpine تولید می کند ؛ اما ریاست رنواسپرت – Patrice Ratti – پیش از این رقم 300 اسب بخاری برای این مگان پرسرعت تخمین زده بود.

این هاچ بک همچنان به صورت دیفرانسیل جلو (FWD) باقی خواهد ماند و برای بهبود رکورد خودروهای دیفرانسیل جلو در پیست مسابقه Nürburgring آلمان – که هم اکنون رکورد آن دراختیار هوندا سیویک تایپ R است – تلاش خواهد کرد.آپشن جدید دیگری که به این خودرو اضافه خواهد شد ، جعبه دنده EDC دوکلاچه ی اتوماتیک (مشابه خودرو Clio RS ) خواهد بود.

Ratti همچنین افزود که این خودرو طراحی شده است تا رضایت بازارهایی مانند ژاپن و استرالیا را جلب کند؛ برای انگلیس (بریتانیا) نیز یک جعبه دنده شش سرعته دستی ارایه خواهد شد.

برای افزایش چالاکی خودرو در جاده مگان RS باید مجهز به ویژگی سیستم فرمان پذیری چرخ های عقب نیز باشد. مشابه چنین سیستمی پیش از این بر روی مگان GT – جدیدترین مدل این رده – نصب و جهت افزایش هدایت پذیری در سرعت های پایین و پایداری در سرعت های بالا طراحی شده است.

همچنین نمونه های اولیه مشاهده شده نشان می دهد نمونه های توسعه ای اولیه تحت آزمایش به لطف سیستم تعلیق جدید دارای سیستم ترمز قدرتمند تر و ارتفاع رانندگی پایین تری هستند. البته که کمک فنر های قابل تنظیم نیز باید مورد توجه قرار بگیرند.

این عکس به ما نشانه ای می دهد از این که بعد از کنار رفتن پرده ها از روی محصول در سپتامبر ظاهر محصول چگونه خواهد بود.مدل های Trophy و Trophy R نیز به دنبال آن خواهند آمد.

 رونمایی از رنو مگان RS (2017) 300 اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو

 رونمایی از رنو مگان RS (2017) 300 اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو

 رونمایی از رنو مگان RS (2017) 300 اسب بخاری در مسابقات جایزه بزرگ موناکو



نظرات