1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اشرافی ترین مدل رنجروور LWB

اشرافی ترین مدل رنجروور LWB

22 دی 1392
  • 6

شاید کمتر کسی از این برند پر اصالت انگلیسی توقع ساخت خودرویی با کیفیت و اشرافی گری مرسدس را داشته باشد . همگی از لندروور که مدلهای رنجروور آن همیشه حاشیه ساز بوده اند ، انتظار ساخت خودرویی بیابان گرد داشته که حتی تویوتا لندکروز نیز به پای آن نرسد .

حال این برند پر ابهت انگلیسی به ساخت خودرویی روی آورده که شاید آنرا رقیبی برای S کلاس مرسدس دانست . این خودروی شکیل و تجملاتی تازه واردی است در میان کهنه کاران به روز شده و تا دندان مسلح که هرگز جایگاه خویش را ترک نخواهند گفت و آماده اند تا هر حریفی را به چالش بکشند .

لندرروور-رنجروور با فاصله بین دو محور کشیده تر و امکانات بی شمار ، اکنون یکی از لوکس ترین خودروهای شاسی بلند جهان به حساب می آید . مدل LWB 186 میلی متر کشیده تر شده تا فضا و جای پای بیشتری در اختیار سرنشینان عقب قرار گیرد . صندلیهای ردیف دوم تا 17 درجه قابلیت خم شدن دارند و این یعنی آسایش و راحتی بیشتر یا بهتر بگوییم تجملات بیشتر .

سقف پانوراما که خواسته بیشتر مشتریان است ، در این مدل به صورت استاندارد در اختیار صاحبان این خودروها قرار داده شده است . استفاده از تزئینات کروم در بدنه مخصوصا هواکشهای عمودی روی دربها و جلوپنجره و چرخهای 21 اینچی براق جلوه ای گران قیمت و اشرافی به این زیبای انگلیسی بخشیده اند . بجز همین تغییرات مختصر در بیرون خودرو ، تفاوت چندانی را بین این مدل و مدلهای عادی آن مشاهده نخواهید نمود .

اما در درون کابین اوضاع دگرگون می شود . صندلی های جداگانه دارای حافظه ، ماساژور و کنترل الکترونیکی که 18 نوع کنترل حرکتی را برای این صندلی ها در نظر گرفته اند ، چهره و امکاناتی کاملا لوکس به این شاسی بلند کهنه کار بخشیده است .

هر کدام از سرنشینان عقب می توانند از تماشای یک مانیتور 10.2 اینچی لذت ببرند . برای درون کابین از نفیس ترین جنس چوب و چرم با سلیقه انگلیسی استفاده شده است ( میتوانید این سلیقه را در تزئینات بنتلی و رولز رویس به خوبی مشاهده کنید ) . به نظر می رسد با یک بنز کلاس S یا ب ام و سری 7 اما به صورت شاسی بلند طرفیم .

برای تامین نیروی پیشرانه از یک موتور V6 استفاده می شود . احتمال داده می شود که رنجروور از یک سیستم کمکی الکتریکی نیز به صورت هیبریدی روی این خودرو بهره جوید .

قیمت این خودرو نزدیک به 200 هزار دلار بوده و این در حالیست که مدلهای معمولی با فاصله بین دو محور کوتاه تنها 84 هزار دلار قیمت دارند . بنابراین باید دید که این افزایش فضا و تجهیزات ، ارزش 100 هزار دلار اضافی را دارد یا خیر .



نظرات

  • سعید سعید (23 دی 1392 ساعت 09:07)

    علی آقا شما میتونین تو فیس بوک برین صفحه شرکت آسان تجارت گستر ارس نمونه همین ماشین رو ببینین که هست اونجا...

  • ali ali (22 دی 1392 ساعت 19:20)

    سلام سعید جان
    اونی که میگی تو شهر تبریز هست مطمئنا این مدلش نیست , چون این مدل هنوز به تولید انبوه نرسیده که یکیش تو تبریز باشه .

  • سعید سعید (22 دی 1392 ساعت 09:56)

    سلام به عزیزان . از این مدل اشرافی یک نمونه تو شهر اولین ها یعنی تبریز هست که اوایل این سال وارد شده و ارس پلاک میباشد. و دارن استفاده میکنن . واقعا ماشین بدون وصف هست.....

  • 0125 0125 (28 اسفند 1392 ساعت 12:20)

    سعیدجان ایرانی ها زورشون می گیره یهبنز تولید کنن چه برسه برسه به این!!!!!؟؟؟؟؟.................

  • سعید سعید (3 بهمن 1392 ساعت 15:22)

    هر جور بزننش دوسش دارم حیف که تو ایران پلاک نمیشه

  • رضا رضا (20 دی 1392 ساعت 18:12)

    اتاقش چندان زیبا و خوش تیپ نیست