1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لو رفتن تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019

لو رفتن تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019

3 آذر 1396
  • 0

پورشه در حال تست و بررسی کامل باکستر 718 مدل 2019 است. در همین راستا تصاویر جاسوسی آن نیز لو رفته است.

 لو رفتن تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019

پس از آن‌ که نسخه GTS پورشه ۷۱۸ باکستر و کیمن معرفی شده، این شرکت آلمانی تصمیم گرفته تا مدل ۲۰۱۹ باکستر ۷۱۸ را مورد آزمون‌های خود قرار دهد. باکستر نام یکی از سری محصولات پورشه است که جدیدترین اتاق آن با کد ۷۱۸ شناخته می‌شود. GTS هم نسخه ارتقایافته‌ از مدل استاندارد پورشه است که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲٫۵ لیتری توربوشارژ با توان ۳۶۵ اسب‌بخار بهره می‌برد.

زبان طراحی مدل ۲۰۱۹ باکستر ۷۱۸ هم‌چون مدل‌های قبلی ارزیابی می‌شود که با تغییرات کوچکی همراه شده است که به‌طور مثال می‌توانیم به کاهش وزن سقف اسپایدر آن اشاره کنیم. انتظار می‌رود که این اتاق با یک پیشرانه‌ی ۴۰۰ اسب‌بخاری، جعبه‌دنده‌ی دوکلاچه یا مدل سفارشی گیربکس دستی همراه می‌شود.

 لو رفتن تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019

نتیجه‌ی این ویژگی‌های فنی، رسیدن از حال سکون به سرعت ۹۷ کیلومتر بر ساعت ظرف ۴ ثانیه است. هم‌چنین این خودرو می‌تواند به حداقل سرعت ۱۸۰ مایل بر ساعت (۲۹۰ کیلومتر بر ساعت) دست پیدا کند. با توجه به تجربه‌های قبلی، احتمال می‌رود که اوایل سال ۲۰۱۸ تصاویر و اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر شود. هم‌چنین پورشه در یکی از رویدادهای بزرگ خودروی سال دیگر به‌طور رسمی از این مدل رونمایی و آن را به عنوان مدل ۲۰۱۹ تا اواخر سال آینده به بازار عرضه می‌کند.

 لو رفتن تصاویر جاسوسی پورشه باکستر 2019



نظرات