1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

22 بهمن 1396
  • 0

در زیر درب موتور انتظار یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و 201 اسب‌بخاری را در مدل های جدید داریم. احتمالا این موتور یا یک سامانه انتقال قدرت 7 سرعته دو کلاچه همخوانی دارند.

در روزهای گذشته شاهد تصاویر یا تیزرهای جدید از سانتافه 2019، فورد رنجر 2018، تصاویر لو رفته از فولکس‌واگن توارگ، تویوتا کرولا im 2019 و تصاویر جاسوسی از فورد فوکوس بودیم . کیا نیز در کنار این خودروهای مطرح قصد دارد از جدیدترین نسل "سول"‌های خود در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی کند.

 تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

به تازگی تصاویری از این خودروی جدید کیا منتشر شده است که مطابق آن این خودرو با وجود پوشش‌های استتاری اصالت خود را حفظ کرده و شبیه نسل‌های قبلی به نظر می‌رسد. در نگاه اول می‌توانید حالت باکسی و جعبه‌ای را در خودرو تشخیص دهید. از طرفی این خودرو مانند نسخه‌های قبلی در قالب یک SUV کراس‌اوور کامپکت ارائه خواهد شد و قرار است به عنوان یک مدل جمع و جور خانوادگی در محیط شهری عملکرد خوبی را به نمایش درآورد.

 تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

شکل جعبه‌ای این خودرو از اولین مدل مفهومی آن گرفته شده که در سال 2006 به نمایش درآمد، مدل‌های کنونی خودرو نیز به راحتی با همان استایل و ظاهر خارجی به عنوان کوچکترین SUV خودروسازی کیا قابل تشخیص هستند. از طرفی این خودرو کوچکترین شاسی‌بلند موجود در بازار آمریکا نیز محسوب می‌شود. البته در برخی بازارها کیا استونیک است که مقام کوچکترین شاسی‌بلند را به خود اختصاص داده است. می‌توان گفت کیا در ساخت شاسی و کراس‌های کوچک مهارت خوبی را از خود نشان داده است.

 تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

علاوه بر حال و هوای جعبه‌ای کیا چراغ‌های عمودی نمای عقب را نیز حفظ کرده است. اما این مسئله در مورد چراغ‌های نمای روبه‌رویی صدق نمی‌کند و شاهد تغییراتی در این بخش هستیم. به نظر می‌رسد طراحان برای کیا سول‌های جدید، چراغ‌های دو بخشی و کشیده را در نظر گرفته‌اند که از دو بخش پروژکتورهای اصلی و چراغ‌های روزتاب تشکیل شده است.

 تصاویری از خودروی جدید کیا سول 2019

در زیر درب موتور انتظار یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ و 201 اسب‌بخاری را در مدل های جدید داریم. احتمالا این موتور یا یک سامانه انتقال قدرت 7 سرعته دو کلاچه همخوانی دارند. البته خودروهای جدید با توجه به به بازارهای محتلف با گزینه‌های دیگر مانند موتورهای درون‌سوز نیز ارائه خواهند شد.

طرفداران خودروهای الکتریکی کیا نیز می توانند امیدوار باشند که برخی از سول‌ها به صورت برقی ارائه شوند. قدرت طی مسافت یک سول الکتریکی در مدل‌های 2018 از 150 کیلومتر به 178 کیلومتر بین هر شارژ افزایش یافته است. با این وجود کیا در خودروی الکتریکی "نیرو"ی خود توان طی مسافت بیشتری را ارائه کرده و نیر با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی حدود 383 کیلومتر را بپیماید. این موضوع نشان می‌دهد سول‌های الکتریکی نیز در آینده نه چندان دور می‌توانند بر قدرت و توان حرکتی خود بیفزایند. احتمالا این خودرو در سال 2019 به عنوان نسخه‌های 2020 وارد نمایندگی فروش برخی از بازارهای جهان خواهد شد.



نظرات