1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پژو تایید کرد ، جانشین 4008 در راه است

پژو تایید کرد ، جانشین 4008 در راه است

22 بهمن 1396
  • 0

درست زمانی که پیش‌بینی می‌شد بازار SUVهای کوپه، جذابیت خود را رفته رفته از دست دهد و مدل جدیدی به این بازار اضافه نشود، پژو تصمیم گرفت که با ارائه یک خودرو در این سگمنت، رقابت SUVهای کوپه را داغ‌تر کند. این خودروساز فرانسوی قصد دارد تا سال 2020، جانشینی برای خودروی ناموفق پژو 4008 به بازار عرضه کند.

در حالی که هنوز هیچ تایید رسمی در مورد این خودرو منتشر نشده است، جین فیلیپ(مدیرعامل پژو) بیان کرد که امکان عرضه یک SUV جدید توسط پژو در دو سال آینده وجود دارد. این در حالی است که حدود دو سال پیش، پژو اعلام کرده بود که تا دو سال آینده قصد دارد پنج SUV جدید به بازار عرضه کند که سه محصول به بازار اروپا و دو محصول به بازار چین عرضه کرد. حال با توجه به افزایش تقاضای مشتریان برای خرید خودروهای SUV، پژو قصد دارد تا تنوع خودروهای شاسی بلند خود را اضافه نماید.

 پژو تایید کرد ، جانشین 4008 در راه است

کراس‌اوورهای پژو 2008، 3008 و 5008 با توجه به اینکه در سگمنت خودروهای مانند ب‌ام‌و X2، X4 و X6 قرار داشتند، موفق شدند سهم خوبی از بازار را به خود اختصاص دهند و حال پژو قصد دارد تا این کراس‌اوور جدید را بر پایه پژو 3008 به تولید برساند که پیش‌بینی می‌شود در برخی از قسمت‌ها، طراحی یکسانی نیز داشته باشند. اما تغییر کلی در نمای عقب و اضافه شدن یک ردیف چراغ‌ LED بین چراغ‌های عقب، سقف شیب‌دار و جلوپنجره با طراحی جدید، باعث شده تا این خودرو چهره کاملا متفاوتی نسبت به پژو 3008 داشته باشد.

این خودرو بر روی پلتفرم EMP2 پژو قرار دارد که با خودروهایی مانند اپل Crossland X و Grandland X مشترک است. پیش‌بینی می‌شود که پیشرانه این خودرو هم مشابه همان چیزی باشد که بر روی 3008 و 5008 استفاده شده است، اما با اضافه کرده قابلیت‌های اسپرت، پژو جذابیت بیش‌تری به این خودرو خواهد کرد.

 پژو تایید کرد ، جانشین 4008 در راه است

پیش‌بینی می‌شود که این خودرو از دو پیشرانه هیبریدی قدرتمند برخوردار باشد که هر دو از یک پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ برخوردار هستند که یک یا دو پیشرانه الکتریکی با مشخصات مختلف برای انتقال قدرت به محور جلو و یا هر دو محور در کنار این پیشرانه بنزینی نصب خواهند شد. پیش‌بینی می‌شود که این پیشرانه در مدل پایه قادر به تولید بیشینه قدرت 240 اسب‌بخار و بالاترین مدل آن، قادر به تولید بیشینه قدرت 300 اسب‌بخار باشد.



نظرات