1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. پژو 508 با چهره ای جدید می‌آید

پژو 508 با چهره ای جدید می‌آید

30 آبان 1396
  • 0

خودروساز فرانسوی پژو، در طول سال‌های گذشته با نوسان چشم‌گیر در محصولاتش همگان متعجب کرده است. این حیرت از ارائه خودروهای فوق‌العاده‌ای مانند GTI اسپورت فوق‌العاده و خودروی رالی جهانی و خودروهای متوسطی مانند هاچبک 307 یا سدان 407 ناشی می‌گردد.

 پژو 508 با چهره ای جدید می‌آید

پژو بر این باور است که با نمونه‌ای بهتر و درخشان‌تراز پژو 508 می‌تواند شرایطش در بازار اروپا تغییر دهد. بهتر است نگاهی دزدانه به نقاط قوت 508 های جدید بیندازیم.

ظاهر پر زرق و برق فرانسوی

تولید کننده فرانسوی، برای جذب مخاطبان جوانتر ظاهری کوپه شکل را برای خودروی 4 در خود طراحی کرده است. این خودرو با الهام از مدل مفهومی اگزالت 2014 ساخته شده پژو ساخته شده است. زرق و برق در این خودرو افزایش یافته است. شیشه‌های جانبی برون فریم طراحی شده و قوس بالایی خودرو نیز افزایش یافته است.

ظاهر طراحی شده برای نمای روبه‌روی خودرو نیز تهاجمی ارائه شده است. چراغ‌های زیبای 4 لامپه، دریچه های بزرگ و کوتاه و جلو پنجره عضلانی در ایجاد این نمای تهاجمی موثر است. در نمای عقب خودرو نیز لامپ‌‌های پهن عمودی و عناصر ترمز LED هستیم.

کابین لوکس و پرآپشن

اگر فکر می‌کنید نمای بیرونی خوب و رضایت بخش است، فضای داخلی شما را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد. پیشرفت‌های جانانه در فضای داخلی 508 را آینده‌نگرانه‌تر نشان می‌دهد. فضایی که چندان به کراس‌اوور 5008 بی شباهت نیست. صفحه اطلاعات و سرگرمی بزرگ و خوشه‌ای از ابزارهای دیجیتالی در کابین موج می‌زند. کاربردی بودن بدنه نیز با تغییر و لیفت بدنه افزایش می‌یابد تا بتواند با اینسیگنیا اوپل وکسهال و رگال بیوک رقابت کند.

خودرو روی پلت‌فرم انعطاف‌پذیر EMP2 نصب خواهد شد تا 508 سبک، سخت و مقاوم شود. این موضوع می‌تواند قدیمی شدن خودرو را به تاخیر بیندازد.

 پژو 508 با چهره ای جدید می‌آید

انتظار می‌رود یکی از سامانه‌های مولد نیرو در 5008 بهره ببرد. موتوری 1.6 لیتری توربوشارژ و 4 سیلندر بنزینی که احتمالا با یک سامانه انتقال قدرت خودکار هماهنگ می‌شود. موتورهای 1.6 و 2 لیتری دیزلی نیز در این خودرو ارائه خواهد شد.

این خودرو قرار است با پاسات فولکس‌واگن و ساپرپ اشکودا رقابت کند و در سال آینده اروپا و آسیا پسفیک ارائه شود.



نظرات