1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

10 مهر 1396
  • 0

هیوندایی در ماه‌های گذشته برای اولین بار از مدل اکسنت 2018 خود رونمایی کرد و در روزهای قبل برای اولین بار به شکلی کاملا رسمی به تشریح این خودرو برای بازار برخی از کشورها پرداخت. اکسنت هیوندایی برای کشوری مانند کانادا به خوبی معرفی شده بود اما مدل معرفی شده خودرو برای بازار آمریکا به عنوان یکی از بازارهای بزرگ جهان از اهمیت و ویژگی خاص برخوردار است.

 رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

خودروی اکسنت هیوندایی در یک تقسیم‌بندی کارشناسی احتمالا در کنار محبوب‌ترین سدان‌های سگمنت خود مانند نیسان ورسا، کیا ریو، شورلت سونیک و تویوتا یاریس ia قرار می‌گیرد. اکسنت 2018 یک سابکامپکت کاملا جدید است که در زیر کاپوت آن یک موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر قرار دارد. گشتاورش حدود 161 نیوتن‌متر برآورد شده و توانش به 130 اسب بخار می‌رسد.

 رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

موتور با یک سامانه انتقال قدرت خودکار یا دستی 6 سرعته هماهنگ خواهد شد. می‌توان گفت خودرو برای حرکت در یک محیط شهری بهینه سازی شده است.

 رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

سل پنجم اکسنت در در نمای جلو تحول و زیبایی بیشتری را از خود نشان می‌دهد. جلو پنجره معروف هیوندایی از نوع آبشاری با فرمت ذوزنقه ای شکل خود در این خودرو خودنمایی می‌کند و به زیبایی نمای جلو کمک کرده است.

با توجه به روند مد شده در خودروها، اکسنت نیز در چراغ‌های LED روزتاب در این بخش بهره می‌برد. خطوط و انحناهای نمای جانبی روز درها و سقف نیز به رخ چهره ای عضلانی و در عین حال ظریف بخشیده است. خودرویی که حس تهاجمی و چالاک بودن را به مخاطب عرضه می‌کند.

درون کابین نیز تغییرات جالبی را نشان می‌دهد. نسخه استاندارد دارای یک نمایشگر 5 ینچی است و سفارشی‌ترها از مدل‌های 7 اینچی بهره می‌برند. از دیگر امکانات اکسنت جدید می‌توان به دوربین دید عقب به‌صورت استاندارد و اپل کارپلی و اندروید اتو برای نمایشگر ۷ اینچی اشاره کرد.

 رونمایی رسمی ازهیوندای اکسنت 2018

خودرو کمی بزرگتر و ایمن‌تر شده است. 6 ایربگ دارد و به سامانه اجتناب از رانندگی مجهز است. این سامانه با استفاده از سنسور، حسگر و دوربین موانع سر راه را به راننده هشدار داده و در مواردی مانع از تصادف خواهد شد.

طرفداران هیوندایی برای خرید این خودرو باید تا اواخر پائیز صبر کنند.

منبع


نظرات