1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی نیسان مورانوی جدید 2018

معرفی نیسان مورانوی جدید 2018

3 آذر 1396
  • 0

نیسان مورانوهای جدید که با پسوند 2018 ارائه خواهند شد، فیس‌لیفت ملایمی را تجربه خواهند کرد و به همین دلیل کمی گرانتر خواهند شد.

 معرفی نیسان مورانوی جدید 2018

این خودرو در سطح پایه که افزایش قیمتی حدود 780 دلار را تجربه خواهد کرد، به مجموعه فناوری‌هایی مانند ترمز اضطراری خودکار و سامانه هوشمند برخورد از جلو مجهز می‌شود. رانندگان در این خودرو به کنسول مرکزی احیاء شده، سامانه اطلاعات و سرگرمی نیسان کانکت، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی و سیستم ناوبری GPS مجهزند و قابلیت سازگاری با نرم‌افزارهای اتو اندروید و کارپلی اپل را نیز دارند.

سطح بالاتر مدل‌های SV مورانو به سیستم هشدار نقاط کور و سامانه هشدار ترافیک در بخش عقب مجهزند. مشتریان می توانند در مدل‌های برتر SV به سامانه کنترل کروز هوشمند نیز دسترسی داشته باشند.

 معرفی نیسان مورانوی جدید 2018

اما مدل‌های SL مورانو به طور عمده حامل تجهیزات بیشتری هستند. مونروف یا مجموعه نسخه میدنایت در این مجموعه می گنجند. نسخه پلاتینیوم نیز شامل تمامی نسخه‌های نیسان به صورت استاندارد می‌شود.

در حال حاضر تمامی نسخه‌های نیسان مورانوی 2018 با موتورهای 3.5 لیتری V6 به فروش می‌رسند. این موتورها گشتاوری خدود 325 نیوتن‌متر و خروجی برابر 260 اسب‌بخار دارند. این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت اکس ترونیم هماهنگ شده و با سیستم محرک تمام چرخ ارائه می‌شوند.



نظرات