1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. در عرض کمتر از یکسال از معرفی به بازار ایران؛ فیس لیفت MG GS

در عرض کمتر از یکسال از معرفی به بازار ایران؛ فیس لیفت MG GS

19 اردیبهشت 1395
  • 0

پس از تیزر شاسی‌بلند کامپکت جدید در ماه گذشته، ام جی سرانجام پرده از رخ شاسی‌بلند جدید GS کنار زد و اعلام نمود که این خودرو با گیربکس DCT دوکلاچه در دسترس خواهد بود.

رونمایی MG از GS جدید

بنابراین GS با اولین گیربکس اتوماتیک ام جی به بازار خواهد آمد و گفته‌شده که این گیربکس فقط در مدل سطح بالا در دسترس خواهد بود و به‌عنوان یک آپشن مطرح است. طبق گفته‌ی این خودروساز بریتانیایی، این گیربکس پاسخگوتر بوده و سواری نرم‌تری را ارائه می‌دهد.

GS همچنین با یک پیشرانه‌ی بنزینی 1.5 لیتری و توربوشارژدار و در سه تریم عرضه خواهد شد که به معنی انعکاس استراتژی قیمت‌گذاری خانوادگی این شرکت است.

رئیس بخش بازاریابی و فروش ام جی آقای متیو چِینی می‌گوید:

زمانی که انتخاب‌های گیربکس و پیشرانه در نظر گرفته شد، ما به صدای مشتریان گوش کردیم و گرایش‌های بازار را سنجیدیم. این نه‌تنها یک موقعیت خطیر و مهم برای رونمایی از شاسی‌بلند جدید است بلکه یک لحظه‌ی مهم و قابل‌توجه برای معرفی اولین گیربکس اتوماتیک نیز هست، گیربکسی که منتظران زیادی داشته و ما مفتخریم که این قابلیت را ارائه می‌دهیم.

در زمان رونمایی، چِینی صرف‌نظر از قیمت GS اعلام کرد که:

این خودرو (ازنظر قیمت) با سایر مدل‌هایمان تناسب خواهد داشت. باعث افتخار ماست که قیمت‌هایمان شفاف و روشن است. زمانی که می‌گوییم خودروهایمان قابل‌ابتیاع هستند، این را ثابت می‌کنیم. فهمیدن ساختارهای قیمت‌گذاری آسان است و مخارج اضافی شگفت‌انگیزی وجود ندارد.

قیمت این خودرو در هنگام رونمایی رسمی خودرو در ماه ژوئن مشخص خواهد شد.

رونمایی MG از GS جدید

رونمایی MG از GS جدید

رونمایی MG از GS جدید

رونمایی MG از GS جدید

رونمایی MG از GS جدید

منبع:

پدال



نظرات