1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. میتسوبیشی پیش نمایشی از جانشین لنسر اوولوشن ارائه کرد

میتسوبیشی پیش نمایشی از جانشین لنسر اوولوشن ارائه کرد

17 مهر 1396
  • 0

میتسوبیشی قصد دارد که در سال 2017 یک مدل تمام الکتریک e-Evolution عرضه کند.

 رونمایی از شاسی بلند کوپه میتسوبیشی e-Evolution

شرکت میتسوبیشی تصاویر بیشتری از کانسپت جدید خود منتشر کرده است. این مدل اولین بار در ماه سپتامبر، پیش از حضور در نمایشگاه خودرو توکیو معرفی شد. آخرین اخبار از این خودروساز ژاپنی حاکی از آن است که مدل جدید که یک شاسی بلند کوپه تمام الکتریک می باشد از موتورهای الکتریکی قدرتمند و با گشتاور بالا استفاده می کند که توسط یک باتری با ظرفیت بالا تغذیه می شوند.

e-Evolution دارای سیستم 3 موتوره چهارچرخ متحرک برای حرکت دادن قسمت های مختلف خودرو می باشد. یک موتور به منظور حرکت چرخ های جلو و 2 موتور دیگر برای حرکت چرخ های عقب به کار می روند که از سیستم Active Yaw Control و تقسیم گشتاور استفاده می کنند. یک سیستم هوش مصنوعی جدید نیز در این خودرو مشاهده می شود که می تواند تغییرات جاده و ترافیک و همچنین رفتار راننده را شناسایی کند. استفاده از مغز راننده و هوش مصنوعی باعث ارائه قابلیت های متفاوتی از e-Evolution می گردد. سیستم هوش مصنوعی دارای قابلیت انتقال دانش به راننده برای بهبود مهارت های رانندگی نیز هست. قبل از ارائه دستوراتی برای بهبود تجربه با e-Evolution، سیستم هوش مصنوعی با آنالیز مهارت راننده، قابلیت های او را یاد می گیرد.

 رونمایی از شاسی بلند کوپه میتسوبیشی e-Evolution

میستسوبیشی نشان Evolution را برای این کراس اوور کانسپت احیا کرده است. این مدل جدید به میتسوبیشی ASX یا اوتلندر هیبرید شبیه تر است تا سدان های غول پیکر و نمایی از آینده شرکت را نیز نشان می دهد.

تیزرهای منتشر شده از میتسوبیشی حالت "کم ارتفاع" این کانسپت را نشان می دهند. با لبه های تیز و آیرودینامیک در برابر رقیب خود یعنی تویوتا C-HR قرار می گیرد و زبان طراحی این برند را به ما نشان می دهد.

با پیوستن میتسوبیشی به شرکت رنو-نیسان - که شدیداً بر روی بازار خودروهای الکتریکی تمرکز دارد- جای تعجب نیست که تکنولوژی مشترک بین خودروهای این شرکت ها (به عنوان مثال نیسان لیف) دیده شود.

با این حال، اطلاعاتی در مورد قیمت، مشخصات فنی و زمان عرضه آن اعلام نشده است. جزئیات بیشتر از این کانسپت جدید میتسوبیشی در نمایشگاه خودرو توکیو در ماه اکتبر ارائه خواهد شد.

 رونمایی از شاسی بلند کوپه میتسوبیشی e-Evolution



نظرات