1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

22 آذر 1396
  • 0

با طراحی چشم‌گیر و سیاهه‌ای تاثیربرانگیز از ویژگی‌ها، تمامی سدان‌های جدید و ۵ در ریو ۲۰۱۸ از خط تولید کیا موتورز آمریکا خارج می‌شوند. دو استدیوی طراحی آمریکا و اروپای کیا در طراحی این خودرو به استدیو طراحی "نمیانگ" کره کمک کرده‌اند تا یک ساب‌کامپکت با ترکیبی هیجان‌انگیز، بهره‌ وری سوخت بالا، فناوری‌های نوآورانه، ویژگی‌‌های ایمنی پیشرفته، راحتی هر روزه با ویژگی لذت‌بخش رانندگی را برای مشتریان این خودرو در سال ۲۰۱۷ رقم بزنند. خودرویی که در ماه‌های اخیر با نام ۲۰۱۸ وارد بازار برخی از کشورها شده است.

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

اورت هدریک، معاون ارشد توسعه محصولات کیا موتورز آمریکا در خصوص این خودرو گفت:تمام مدل‌های 5 در و سدان ریو کیا در تعهد خود نسبت به خریدارانی که به دنبال خودرویی در سطح پایه هستند، حفظ خواهد کرد. البته این خودروها در سطح پایه برای کسانی طراحی شده که که به چیزی بیشتر از یک خودروی کوچک در سگمنت پایه علاقه نشان می‌دهند.

این خودرو چهارمین نسل ریو است و توسعه‌های فراوانی را در فناوری، طراحی و راحتی سرنشینان نسبت به اسلافش نشان می‌دهد و می‌توان نتیجه آن را یک گزاره بهتر و ارزشمندتر برای مشتریان تلقی کرد. از طرفی این ویژگی‌ها خود را به گزینه‌ای بهتر در بخش خودروهای کوچک بدل می‌سازد.

طراحی خارجی جذاب

نمای خارجی کیا ریو توسط خطوط پر چین و شکن و خطوط صاف و نرم تعریف شده و ظاهر خبره و اسپورتی را نسبت به نسل‌های قبل از خود نشان می‌دهد. نمای روبه‌روی خودرو به اخرین نسل از جلوپنجره ببری کیا مجهز است و و طراحی جدید چراغ‌ها ظاهر تهاجمی را به این نسل بخشیده است

به علاوه حرکت لامپ‌های مه‌شکن به اطراف، عرض بصری بزرگتری خلق کرده است. حرکت خط شیشه‌های جانبی به سطحی پائین‌تر نیز دید بهتری را به سرنشین و راننده از داخل کابین در برابر نسل‌های قبل ارائه می‌دهد و از نقاط کور خودرو می‌کاهد.

طول کلی این کیا به 172.6 اینچ افزایش یافته و در مدل 5 در طول خودرو به 160 اینچ می‌رسد. فاصله بین محوری هردوی این خودروها از 101.2 اینچ به 101.6 اینچ می‌رسد و بیشتر بر ستون A عمود شده است. در هر دو مدل سدان و 5 در ارتفاع کاهش و عرض افزایش یافته تا علاوه بر حفظ ویژگی تعادلی شاهد نمای ورزشی بیشتر در خودرو باشیم. از طرفی خطوط شانه‌ای خودرو که از ابتدا تا انتها کشیده شده‌اند، ظاهری کشیده و جذاب را به این خودرو در بخش ساب‌کامپکت‌ها بخشیده است.

نمای انتهایی کیا ریو به واسطه اوورهنگ‌های کوتاه‌ و باریک‌تر و چراغ‌های پشتی تاثیربرانگیز برجسته نشان می‌دهد. مانند نمای روبه‌رو نمای عقب خودرو نیز پهن‌تر نشان می‌دهد و تا حس ثبات بیشتری به بیننده منتقل کند.

کیا ریو روی چرخ‌های 15 اینچی سوار است و طراحی چرخ‌های آن به سمت گوشه حرکت کرده است و برجستگی‌های بیشتری را در این بخش شاهد هستیم.

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

کابین مدرن و راحت

فضای داخلی کیا ریوهای جدیدا مدرن، بزرگتر و مجهز به پنل ابزارهای پیشرفته است. ما همچنین شاهد ساختارهای ارگونومیک و مواد توسعه یافته بیشتر در این خودروها هستیم. کابین به گونه‌ای طراحی شده تال فناوری‌های پیشرفته، جدید و بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

خطوط افقی که عرض داشبورد را پر کرده‌اند با الهام از نمای بیرونی طراحی شده و احساس پهنا و گستردگی بیشتری را در چشم کاربر ایجاد می‌کنند. برای راحتی بیشتر کنسول مرکزی یک سطح صاف را برای حمل و استقرار تجهیزات قابل حمل مانند تلفن همراه یا تبلت‌های کوچک در اختیار راننده و سرنشین قرار می‌دهد.

کیا ریو به لطف ابعاد بزرگتر و فاصله بین محوری بیشتر یکی از فضادارترین خودروها در این کلاس است. سرنشینان جلو از فضای بیشتر سر، پا و شانه و آنها که در عقب می‌نشینند از فضای شانه‌‌ای و پای بیشتر لذت خواهند برد.

صندلی‌های جلو نیز به شکلی بازطراحی شده‌اند که راحتی کاربران را افزایش دهند. این صندلی‌‌ها با طراحی باریک‌تر از مواد بهتری در مقایسه با اسلاف خود ساخته شده‌اند تا تا خستگی ناشی از سفرهای بلند جاده‌ای و خیابانی برای سرنشینان را به حداقل برسانند.

در بخش فناوری کیا سخاوتمندانه طیف وسیعی از فناوری ها مانند بلوتوث، سامانه‌های هندز فری، 6 استریو و دوربین‌‌های دید عقب را در این سابکامپکت ارائه کرده است. در تریم برتر EX شاهد صفحه نمایش 7 اینچی شناور، سامانه اطلاعات و سرگرمی باقابلیت تشخیص صدا، قابلیت استفاده از اتو اندروید یا کارپلی اپل با استفاده از تلفن همراه هستیم که معمولا روی خودروهای این سگمنت دیده نمی‌شود.

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

قدرت و کارایی

ریوهای 2018 در سه تریم LX، S و EX ارائه می‌شوند و شاهد یک موتور 1.6 لیتری GDI چهار سیلندر روی آنها هستیم که با توجه به بهره‌وری مصرف سوخت و واکنش بهتر برای آنها انتخاب شده است. این موتورها با یک سامانه انتقال قدرت 6 سرعته دستی یا خودکار در هر دو مدل سدان یا 5 در هماهنگ می‌شوند. موتور این خودروها با گشتاور 161 نیوتن‌متر خروجی حدود 130 اسب‌بخار دارند.

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

مجموعه ایمنی

کیا ریوهای جدید قصد دارند 5 ستاره ایمنی سازمان ایمنی موسسه بزرگراه‌های ملی در آمریکا و رتبه پیک در موسسه ایمنی بیمه و ایمنی بزرگراهی را کسب کنند. بنابراین این خودرو به ویژگی ایمنی استاندارد شامل 6 کیسه هوا، ضربه‌گیر درهای جانبی، کنترل پایدار الکترونیکی، سامانه کنترل ترمز (ضد قفل)، سامانه کمکی هیل استارت و مدیریت ثبات خودرو مجهزند.

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس

 معرفی کامل کیا ریوی جدید ۲۰۱۸ + عکس



نظرات