1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

31 تیر 1396
  • 0

بهترین اتومبیل های جدید برای خرید کدام اند؟ با برگزیدگان Auto Express در سال 2017 آشنا می شوید...

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

پیشرفت بی وقفه در بازار اتومبیل های جدید طی سال گذشته همچنان ادامه داشته است و تولیدکنندگان با هجم زیاد متقاضیان در کلاس های مختلف مواجه بوده اند. از اتومبیل های شهری گرفته تا سوپراتومبیل ها، دنیای خودرو در حال تغییر است؛ این در حالی است که تکنولوژی، هر روز بیشتر در این صنعت راه پیدا می کند.

هیچ زمانی مانند الان برای خرید یک اتومبیل جدید مناسب نبوده است، اما Auto Express می داند که این یک تصمیم ساده نیست. به همین خاطر تیم باتجربه آن ها هر اتومبیل موجود را به تنهایی و بادقت مورد بررسی قرار داده تا بهترین گزینه را برای خریداران پیدا کنند.

این مراسم اختصاصی در Hilton Bankside لندن با پوشش زنده در شبکه های اجتماعی برگزار گردید. این فهرست با توجه به پیشرفت های اخیر در دنیای اتومبیل ها، بیش از چندصد آزمایش جاده و ارزیابی مشکلات مصرف کنندگان تهیه شده است. با این که امسال انتخاب برندگان بسیار مشکل بود اما فکر می کنیم که بهترین ها را مشخص کرده ایم.

2016 تا 2017: 12 ماه با اتومبیل ها

طی 12 ماه گذشته، تولیدکنندگان با سیستم های جدید الکتریکی و هیبرید و همچنین موتورهای بنزینی و دیزل با کارایی بالاتر، با چالش های آلودگی هوا مقابله کرده اند. گسترش بازار SUV ها با ورود بیشتر شرکت ها به این حوزه با عرضه کراس اوورهای کامپکت تا شاسی بلندهای لوکس همچنان ادامه دارد. سیستم های رانندگی خودکار نیز به منظور راحتی و امنیت بیشتر به رشد خود ادامه داده اند. البته هیجان رانندگی هنوز فراموش نشده است. با اتومبیل هایی مواجه هستیم که با طراحی فوق العاده، عملکرد و هندلینگ خود قلب ما را تسخیر می کنند. قدرت و سرعت نیز با آزمایش ها و رکوردهای شکسته شده در پیست نشان از پیشرفت دارد. مختصر بگوییم، زمان خوبی برای خرید و علاقه مندی به اتومبیل ها است.

SUV لوکس 2017: ولوو XC60

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

ولوو XC60 به عنوان SUV لوکس سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس جگوار F-Pace و مرسدس GLC هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. XC60 نه تنها اتومبیل سال گذشته (جگوار F-Pace) را پشت سر می گذارد، بلکه به عنوان برترین اتومبیل در این کلاس جدید در سال 2017 قرار می گیرد. بازار SUV های لوکس یکی از بخش هایی است که در بریتانیا به سرعت در حال رشد است و XC60 خود را در آن جا انداخته است. این شرکت سوئدی XC60 را به عنوان یک اتومبیل دوست داشتنی و کاربردی ارائه کرده است.

مانند همه ولووها، این مدل هم دارای آخرین تجهیزات ایمنی است که آن را به عنوان یک اتومبیل خانوادگی عالی برجسته می کند. در عین حال فضای داخلی لوکس و تجهیزات پیشرفته دیگر XC60 را به عنوان رقیبی جدی برای F-Pace، مرسدس GLC و آئودی Q5 معرفی می کند.

XC60 موتورهای مختلفی را ارائه می کند؛ از D4 دیزل گرفته تا T8 هیبرید دو موتوره. موتورهای قدرتمندتر D5 و T5 هم موجود هستند. تمامی مدل ها به طور استاندارد دارای گیربکس اتوماتیک 8 سرعته و سیستم چهارچرخ متحرک هستند. موتورها همگی سرعت و عملکرد خوبی دارد و سیستم تعلیق نرم آن باعث می شود که سواری راحتی را تجربه کنید.

هنگامی که پشت فرمان می نشینید، اولین چیزی که متوجه می شوید کیفیت ساخت آن در برابر دیگر رقبا است. ولوو دارای صفحه نمایش 9 اینچی مجهز به اپل کارپلی و اندروید اتو به علاوه دیگر اتصالات و یک داشبورد دیجیتال 12.3 اینچی است. در فهرست آپشن ها، سیستم صوتی Bowers & Wilkins هم به چشم می خورد. در این اتومبیل فقط به راننده توجه نشده است. در قسمت عقب، فضای کافی برای سرنشینان موجود است و صندوق عقب آن ظرفیت 505 لیتر بار را دارد که بیش از حد کافی به نظر می رسد. صندلی ها جمع می شوند و پوشش جمع شونده ای برای جلوگیری از آسیب به سپر در هنگام وجود بارهای بزرگ و سنگین تعبیه شده است.

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

ولوو قهرمان بی چون و چرای این کلاس است، اما با حضور رقبای قدری مانند بی ام و X3، باید برای سال 2018 بیشتر کار کند. مدل برگزیده: ولوو XC60، D4 Momentum، حدود 37 هزار پوند (حدود 177 میلیون تومان)

مدل پایه Momentum تمام تجهیزات مورد نیاز شما را دارد که شامل رینگ های 18 اینچی آلیاژی، نویگیشن ماهواره ای و کروز کنترل می باشد. علاوه بر این ها، همانطور که از ولوو انتظار می رود، تکنولوژی های روز ایمنی هم در XC60 موجود هستند. طراحی هوشمندانه، کارایی و کابین با کیفیت به همراه موتور D4 که عملکرد مناسب و بهره وری بالایی دارد، XC60 را به یکی از انتخاب های جذاب این کلاس تبدیل کرده است.

جگوار F-Pace

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

اتومبیل برگزیده سال گذشته، در سال 2017 جایگاه خود را از دست داده است، اما جگوار هنوز یک SUV لوکس خارق العاده به شمار می رود. فضای زیاد، سواری لذت بخش و تنوع نسخه های موتور به همراه 2 مدل گیربکس با سیستم چهارچرخ متحرک از ویژگی های F-Pace به شمار می آیند. طراحی ظریف، گنجایش 650 لیتر بار و قابلیت های دیگر، کیفیت متوسط کابین را جبران می کنند.

مرسدس GLC

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

GLC برای سال دوم به خاطر کابین لوکس، سواری نرم و طراحی جذاب از طرف وب سایت Auto Express مورد ستایش قرار می گیرد. به لطف سیستم تعلیق مرسدس، شاهد راحتی بی نظیری هستیم و فضای کابین برای سرنشینان مناسب است. موتور 2.1 لیتری دیزل کمی کند به نظر می رسد، اما مرسدس اکنون موتور 6 سیلندر دیزل و همچنین نسخه های twin-turbo بنزینی AMG را ارائه می کند.

SUV لوکس بزرگ 2017: لندروور دیسکاوری

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

لندروور دیسکاوری به عنوان SUV لوکس بزرگ سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس تسلا Model X و ولوو XC90 هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. نسل پنجم لندروور دیسکاوری به عنوان یک SUV 7 نفره لوکس با تکنولوژی جدیدتر، کارایی و بهره وری بیشتر در بازار حضور دارد.

دیسکاوری با 28 سال سابقه قدم بزرگی در موفقیت طی کرده است. نه تنها طراحی ظاهری به مرحله تازه ای وارد شده، بلکه مشخصه های همیشگی دیسکاوری مانند سقف پله ای و کاپوت کشویی آن حفظ شده است. در حال حاضر می توانید نسخه 2 لیتری twin-turbo دیزل 4 سیلندر با 237 اسب بخار قدرت را خریداری نمایید. به لطف شاسی جدید که آلومینیوم زیادی در آن به کار رفته است، 480 کیلوگرن از وزن دیسکاوری قدیم کاسته شده است.

خروجی دی اکسید کربن موتور 4 سیلندر دیزل، 171 گرم در هر کیلومتر است. دیسکاوری کشش خوبی دارد و غرش موتور در هنگام فشردن پدال گاز در دورهای بالا به گوش می رسد. با وجود موتور 6 سیلندر دیزل، یک اتومبیل همه کاره در اختیار خواهید داشت. دیسکاوری دارای تکنولوژی های روز می باشد. صندلی های عقب با استفاده از تکنولوژی Seat Fold از راه دور جمع می شوند. مجهز به صفحه نمایش 10 اینچی و اتصالات تلفن همراه می باشد و قابلیت هایی مانند Trailer Assist به شما در بیرون آمدن از یک مسیر دردسرساز کمک می کند. همانطور که از هر لندرووری انتظار می رود سیستم Terrain Response 2 هم به قابلیت های خارج جاده دیسکاوری می افزاید. با این حال، نرمی، راحتی، سواری شناور و لوکس بودن این اتومبیل است که شما را تحت تاثیر قرار می دهد.

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

دیسکاوری کیفیت رنج روور را به همراه تکنولوژی با یک قیمت معقول ارائه می دهد. این مدل در برابر رقبا بهترین ترکیب لوکس بودن و تجهیزات را دارد. مدل برگزیده: لندروور دیسکاوری Sd4 HSE، حدود 57 هزار پوند (حدود 273 میلیون تومان) نسخه HSE بهترین پکیج تجهیزات و قیمت را دارد و تجمل و کیفیت بی نظیر لندروور را به شما هدیه می دهد. توانایی های دیسکاوری فوق العاده است. یک اتومبیل خانوادگی عالی به همراه تکنولوژی و فضای کافی است و تعریف جدیدی در این بازار ارائه داده است.

تسلا Model X

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

با درهای متفاوت، سیستم اطلاعات-سرگرمی عالی و عملکرد خیره کننده در این انداره، تسلا Model X تمام الکتریک انتخاب متمایزی در کلاس SUV های بزرگ لوکس می باشد. کارایی و زیرساخت های شارژ بهبود یافته، این اتومبیل را به یکی از بهترین گزینه های موجود تبدیل کرده است.

ولوو XC90

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

به عنوان اتومبیل سال اسبق، XC90 قابل تحسین است. این اتومبیل یک SUV 7 نفره جذاب، کارآمد و دارای سواری لذت بخش است. می توان گفت XC90 دوره جدیدی را برای ولوو تعریف کرده است.

وانت 2017: میتسوبیشی L200

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

میتسوبیشی L200 به عنوان وانت سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس فورد رنجر و نیسان ناوارا هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. با عرضه مدل هایی از فیات، ایسوزو و فولکس واگن، با هجوم وانت ها در سال گذشته مواجه بودیم. با این حال، میتسوبیشی L200 تمام ویژگی های لازم را دارد و به عنوان وانت سال انتخاب می شود.

با موتور دیزل قدرتمند، فهرست بلندبالا از تجهیزات استاندارد در اکثر مدل ها، هندلینگ ظریف سواری مانند و قیمت مناسب، L200 بهترین پیشنهاد این بخش به شمار می رود. در برخی جهات، می توان آن را بر بسیاری از SUV ترجیح داد؛ مخصوصا اگر به دنبال یک اتومبیل چهارچرخ متحرک هستید. در مقایسه با یک SUV با قیمت مشابه، میتسوبیشی می تواند هزینه های کمتری برای شما داشته باشد.

اگر مدل های Warrior یا بالاتر را انتخاب کنید، تجهیزات لوکسی مانند صندلی های چرمی دارای گرمکن، نویگیشن ماهواره ای، دوربین عقب و چراغ های زنون را خواهید داشت. مدل اخیر Barbarian SVP دارای ظاهر خشن تر، تزئینات براق مشکی و رینگ های مشکی است و مجهز به تایرهای BF Goodrich برای مسیرهای خارج جاده می باشد. وقتی از شرایط سخت صحبت می کنیم، میتسوبیشی یک متخصص است. L200 دارای سیستم Super Select 4WD است که نیاز به اهرم های اضافه برای تغییر حالت های رانندگی را از بین می برد. به سادگی حالت مورد نظر خود را انتخاب می کنید و سیستم بقیه کار را انجام می دهد. حالت های دوچرخ متحرک برای مصرف سوخت پایین تر، چهارچرخ متحرک و قابلیت قفل وجود دارند و حالت های سنگین می توانند این وانت را از هر موقعیتی بیرون بیاورند.

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

L200 استعدادهای زیادی دارد. با حضور وانت های بیشتری از رنو و مرسدس، باید دید که میتسوبیشی می تواند مقام خود را در سال آینده حفظ کند یا خیر. مدل برگزیده: میتسوبیشی L200، 2.4، Double Cab Warrior، دستی، حدود 29 هزار پوند (حدود 140 میلیون تومان) تمام مدل ها دارای موتور مشابه 2.4 لیتر دیزل هستند و انتخاب شما بستگی به تجهیزات موجود دارد. 4Life طراحی هوشمندانه ای دارد و مدل های Barbarian و SVP امکانات زیادی دارند. Warrior دارای تجهیزات کافی و قیمت مناسب است و مدل برگزیده می باشد.

فورد رنجر

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

وانت فورد کمی با میتسوبیشی تفاوت دارد، مخصوصا با کابینی که شبیه اتومبیل های سواری است. مدل های اقتصادی نسبت به میتسوبیشی عقب تر است، با این حال در زمینه کشش و حمل بار قابلیت های خود را نشان می دهد.

نیسان ناوارا

برترین شاسی بلند های لوکس و پیک آپ های 2017

ناوارا رقیبی جدی برای L200 است و به همین خاطر برای دومین سال متوالی توسط Auto Express مورد تحسین واقع می شود. سیستم تعلیق مستقل در قسمت عقب یک نوآوری منحصربه فرد در این کلاس به شمار می رود. در عین حال تمامی مدل ها دارای تجهیزات استاندارد مناسبی هستند که طرفداران اتومبیل های اقتصادی باید نیسان را در نظر داشته باشند.



نظرات