1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

19 تیر 1396
  • 0

برندگان جایزه اتومبیل های جدید 2017

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

بهترین اتومبیل های جدید برای خرید کدام اند؟ با برگزیدگان Auto Express در سال 2017 آشنا می شوید...

پیشرفت بی وقفه در بازار اتومبیل های جدید طی سال گذشته همچنان ادامه داشته است و تولیدکنندگان با هجم زیاد متقاضیان در کلاس های مختلف مواجه بوده اند. از اتومبیل های شهری گرفته تا سوپراتومبیل ها، دنیای خودرو در حال تغییر است؛ این در حالی است که تکنولوژی، هر روز بیشتر در این صنعت راه پیدا می کند.

هیچ زمانی مانند الان برای خرید یک اتومبیل جدید مناسب نبوده است، اما Auto Express می داند که این یک تصمیم ساده نیست. به همین خاطر تیم باتجربه آن ها هر اتومبیل موجود را به تنهایی و بادقت مورد بررسی قرار داده تا بهترین گزینه را برای خریداران پیدا کنند.

برندگان جایزه اتومبیل های جدید 2017 این مراسم اختصاصی در Hilton Bankside لندن با پوشش زنده در شبکه های اجتماعی برگزار گردید. این فهرست با توجه به پیشرفت های اخیر در دنیای اتومبیل ها، بیش از چندصد آزمایش جاده و ارزیابی مشکلات مصرف کنندگان تهیه شده است. با این که امسال انتخاب برندگان بسیار مشکل بود اما فکر می کنیم که بهترین ها را مشخص کرده ایم.

2016 تا 2017: 12 ماه با اتومبیل ها

طی 12 ماه گذشته، تولیدکنندگان با سیستم های جدید الکتریکی و هیبرید و همچنین موتورهای بنزینی و دیزل با کارایی بالاتر، با چالش های آلودگی هوا مقابله کرده اند. گسترش بازار SUV ها با ورود بیشتر شرکت ها به این حوزه با عرضه کراس اوورهای کامپکت تا شاسی بلندهای لوکس همچنان ادامه دارد.
سیستم های رانندگی خودکار نیز به منظور راحتی و امنیت بیشتر به رشد خود ادامه داده اند. البته هیجان رانندگی هنوز فراموش نشده است. با اتومبیل هایی مواجه هستیم که با طراحی فوق العاده، عملکرد و هندلینگ خود قلب ما را تسخیر می کنند. قدرت و سرعت نیز با آزمایش ها و رکوردهای شکسته شده در پیست نشان از پیشرفت دارد. مختصر بگوییم، زمان خوبی برای خرید و علاقه مندی به اتومبیل ها است.

ماشین شهری 2017: فولکس واگن آپ (up!)

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

فولکس واگن آپ به عنوان ماشین شهری سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس کیا پیکانتو و اشکودا سیتیگو هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند. نسخه فیس لیفت فولکس واگن آپ در اواخر سال 2016 به بازار آمد و با این که شرکت در فرمول همیشگی خود تغییری نداد، اما عرضه مدل جدید در این کلاس به آپ کمک کرد که به صدر جدول اتومبیل های شهری 2017 برسد.

فولکس واگن موتور 1 لیتری 89 اسب بخاری توربوشارژ را معرفی کرد که عملکرد بیشتری را برای خریداران به ارمغان می آورد. همچنین قیمت آپ در برابر رقبای اسپرت تر خود مناسب تر است. اگر دنبال قیمت مناسب و هزینه نگهداری پایین هستید، مدل های پایه 1 لیتری کاملاً مناسب به نظر می رسند.

نسخه های 59 و 74 اسب بخاری هم با قیمت پایین تر موجود هستند و آپ از نظر کیفیت ساخت در این بخش در مقام اول قرار می گیرد. خروجی دی اکسید کربن 96 گرم در هر کیلومتر و مصرف سوخت آن 3.4 لیتر در هر 100 کیلومتر می باشد.

رانندگی با آن به عنوان یک اتومبیل کوچک سرگرم کننده است. سیستم تعلیق حتی در بدترین مسیرها به نرمی عمل می کند. همچنین شاسی در زمینه کنترل بدنه و چسبندگی بیشتر عملکرد خوبی دارد که باعث می شود رانندگی با آپ تجربه لذت بخشی باشد. فرمان تیز و تعویض نرم دنده ها هم به لذت بخشی این تجربه می افزایند.

نسخه اتوماتیک هم در مدل های ضعیف تر، برای رانندگی آسان تر در شهر موجود هستند. اما با قیمت بیشتر، سیستم تعویض دنده دستی و نسخه 5 در – که کارایی آن را بالاتر می برد- آپ به عنوان رقیبی در برابر کلاس سوپرمینی هم ظاهر می شود.

جایگذاری در این اتومبیل یک شاهکار است. فضای داخلی برای افراد بالغ به اندازه کافی است و 251 لیتر فضا هم برای قسمت بار وجود دارد.

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

مدل برگزیده: فولکس واگن High up! 1 لیتر، 75 اسب بخار، 5در، حدود 13 هزار پوند (حدود 57 میلیون تومان) ما مدل قوی تر 47 اسب بخاری با آپشن های بیشتر (مدل High) را انتخاب کردیم. این مدل ظرافت و کیفیت را به همراه قابلیت هایی نظیر سیستم کنترل دما و کروز کنترل، همچنین ترمز خودکار را ارائه می کند. زیبایی، ایمنی و فضا را هم اضافه کنید. با وجود داشتن 5در، قیمت آن همچنان مناسب است.

کیا پیکانتو

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

پیکانتو جدید هم مانند فولکس واگن یک اتومبیل شهری کارآمد است. شاید رانندگی با آن به اندازه آپ لذت بخش نباشد، اما پیشرفت در طراحی، فضای داخلی و سیستم اطلاعات-سرگرمی آن خریداران را راضی خواهد کرد.

اشکودا سیتیگو

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

سیتیگو جدید به زودی در نمایشگاه های اتومبیل موجود خواهد بود. با استفاده از پلتفرم مشابه آپ، کارآمد و سرگرم کننده است. البته موتور توربو، طراحی داخلی و سیستم اطلاعات-سرگرمی آن به پای آپ نمی رسد.

سوپرمینی 2017: سئات ایبیزا

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

سئات ایبیرا به عنوان سوپرمینی سال 2017 انتخاب شده است. در این کلاس سیتروئن C3 و اشکودا فابیا هم انتخاب های مناسبی به شمار می روند.
سئات، برند خواهر خود یعنی فولکس واگن را در زمینه سوپرمینی 2017 کنار زده است. ایبیزا جدید اولین سوپرمینی گروه فولکس واگن است که از پلتفرم MQG استفاده می کند. این اتومبیل کیفیت رانندگی فوق العاده ای دارد، کارآمد است، عملکرد موتورها خوب است و طراحی زیبایی دارد.

در زیر کاپوت، موتور 1 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بنزینی را مشاهده می کنیم که با خروجی های 94 یا 113 اسب بخار ارائه می شوند. ما مدل 94 اسب بخاری را انتخاب می کنیم چرا که عملکرد آن برای شاسی سبک ایبیزا کافی است.

به لطف وزن سبک آن، موتور 1 لیتری هزینه نگهداری پایینی دارد. در هر 100 کیلومتر، 3.9 لیتر سوخت مصرف می کند و در هر کیلومتر 106 گرم دی اکسید کربن تولید می کند.

اگر قدرت بیشتری می خواهید، موتور 1.5 لیتری 148 اسب بخاری هم موجود است. البته به لطف تکنولوژی cylinder-deactivation هوشمند (برای کاهش مصرف سوخت)، کاملاً اقتصادی است. با این حال، این کیفیت ایبیزا است که ما را تحت تاثیر قرار داده است و با گنجایش 355 لیتر، بیشترین فضا را در این کلاس ارائه می کند.

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

شاسی آن سواری نرم و راحتی را به همراه می آورد که برای طی مسیرهای سخت شهری و مسافرت های طولانی کاملاً مناسب است.
علاوه بر این ها، سیستم اطلاعات-سرگرمی 8 اینچی در این کلاس بی نظیر است. سئات از سیستم های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می کند که نیاز به نویگیشن را از بین می برد. هنگامی که این ویژگی ها را در اختیار دارید، به پلاستیک های به کار رفته در آن توجهی نمی کنید.

مدل برگزیده: سئات ایبیزا 1 لیتر، TSI، 95 اسب بخار، SE، حدود 15 هزار پوند (حدود 72 میلیون تومان) این مدل دارای موتور قوی به همراه سیستم تعویض دنده دستی است. 150 پوند اضافی برای اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو می پردازید، اما بلوتوث، سیستم تهویه هوا و ترمز اضطراری به طور استاندارد در ایبیزا موجود هستند.

سیتروئن C3

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

با طراحی منحصربه فرد، سیتروئن C3 جدید نفس تازه ای در بخش سوپرمینی ها است. سواری و هندلینگ آن به خوبی ایبیزا نیست، اما طراحی داخلی و تکنولوژی های به کار رفته در مدل های سطح بالای آن، به همراه موتورهای توربو، C3 را به یک اتومبیل مناسب در این کلاس تبدیل کرده است.

اشکودا فابیا

 معرفی برترین خودروهای شهری و سوپرمینی های 2017

در بخشی که یک اتومبیل باید کارایی را در کنار قیمت مناسب داشته باشد، همچنین تجهیزات و عملکرد خوبی هم در اختیار شما بگذارد، اشکودا فابیا انتخاب خوبی به شمار می آید. از موتور 1 لیتری مشابه ایبیزا بهره می برد و قابلیت های خوبی برای یک سوپرمینی در اختیار دارد.



نظرات