1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه مرسدس بنز برای معرفی مدل‌های جدید

برنامه مرسدس بنز برای معرفی مدل‌های جدید

7 مرداد 1395
  • 0

مرسدس در نقشه راه خود برای سال 2017 تجدید نظر کرده و به جای معرفی نسخه کوپه GLA، این خودرو را با فیس لیفت روانه بازار می‌کند. تغییرات ظاهری در این خودرو نسبت به مدل‌های فعلی، چندان زیاد نخواهند بود. هنوز مشخص نیست که GLA کوپه یک اشتباه عمدی بوده یا مدلی کنسل شده می‌باشد. یک شایعه دیگر نیز حکایت از معرفی این خودرو پس از سال 2019 دارد.

در هر حال فیس لیفت GLA به عنوان کوچک‌ترین کراس اوور مرسدس بنز، شامل موارد ظریفی خواهد بود. این مدل تا سال آینده یعنی 2017 روانه بازار می‌شود. سال آینده همچنین کلاس E در دو نسخه کوپه و نسخه جدید ALL Terrain نیز عرضه می‌شود که این نسخه اخیر مدلی استیشن واگن اما با ارتفاع بیشتر با قابلیت‌های خارج از جاده است. در نیمه دوم سال نیز نسخه کابریولت یا روباز E کلاس معرفی خواهد شد.

 برنامه مرسدس برای معرفی مدل‌های جدید

 برنامه مرسدس برای معرفی مدل‌های جدید

همچنین پرچم‌دار مرسدس یعنی کلاس اس نیز در شش ماهه دوم سال پذیرای تغییرات جزئی خواهد بود. در این بین مدل مهمی که می‌توانیم شاهد باشیم، نخستین پیک آپ مرسدس است که با همکاری نیسان ساخته شده و نشان ستاره مرسدس رویان خواهد درخشید. احتمالاً نام این وانت GLT خواهد بود.

از بین مدل‌های مرسدس AMG جی تی هم علاوه بر مدل R که اخیراً رونمایی شده، شاهد مدل‌های کوپه و کروکی GT C نیز خواهیم بود.

مدل‌های اسمارت با پیشرانه الکتریکی نیز در انتهای امسال و ابتدای سال آینده معرفی می‌شوند. امسال همچنین باید منتظر فیس لیفت های CLA و SL و SLC نیز باشیم.

 برنامه مرسدس برای معرفی مدل‌های جدید



 برنامه مرسدس برای معرفی مدل‌های جدید

 برنامه مرسدس برای معرفی مدل‌های جدید

منبع: motor1



نظرات