1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. عرضه مرسدس X Class تیونینگ به زودی آغاز می شود

عرضه مرسدس X Class تیونینگ به زودی آغاز می شود

23 آذر 1396
  • 0

شرکت Prior Design، قطعاتی را برای پیک‌آپ مرسدس بنز X کلاس تولید کرده است که این قطعات را به صورت افترمارکت به بازار عرضه می‌کند و نصب این قطعات بر روی این پیک‌آپ، ظاهر تهاجمی و جسورتری به این خودرو می‌دهد. مرسدس X Class ، دارای سه مدل با سطح امکانات متفاوتی است که این شرکت برای تیونینگ، مجهزترین مدل آن ‌را انتخاب کرده است.

این خودرو که بر روی پلتفرم نیسان ناوارا قرار دارد دستخوش تغییرات سنجیده‌ای شده که این تغییرات، از جلوی X Class شروع شده است. دریچه‌های ورودی هوا در جلو بزرگتر شده‌اند و یک نوار افقی LED در دو طرف سپر قرار دارند و نقش چراغ‌های روشنایی در روز را دارند.

 مرسدس X Class تیونینگ شده با لباسی جدید عرضه می شود

ورودی‌های بزرگ هوای جلو درون سپر، در کنار اسپویلر نصب شده در زیر آن چهره جذابی به نمای جلوی X Class داده است، ولی این زیبایی مدت زیادی دوام نمی‌آورد، چراکه به دلیل فاصله کم سپر تا زمین، در صورت پیمودن مسیرهای آفرود، امکان شکستن سپر جلو وجود دارد. شرکت Prior Design، با استفاده از جلوپنجره‌ای مشکی رنگ، باعث تهاجمی به نظر رسیدن پوزه این خودرو شده است.

 مرسدس X Class تیونینگ شده با لباسی جدید عرضه می شود

در نمای جانبی X class، شرکت Prior Design با نصب فندرهای برجسته در اطراف چرخ‌ها، نمای عضلانی و عریضی به این پیک‌آپ داده است. درون سپر عقب، یک دیفیوزر جدید طراحی شده است که در دو گوشه آن، دو خروجی اگزوز طراحی شده است که اگر واقعی باشند، انتظار شنیدن صدای گوش نوازی را از آن داریم.

 مرسدس X Class تیونینگ شده با لباسی جدید عرضه می شود

پشت این چهره خشن مرسدس x Class، یک پیک‌آپ سایز متوسط قرار دارد که مرسدس تایید کرده است که برای افرادی که علاقه به داشتن یک X Class با چهره جسورتر و خشن را دارند، کیت‌های بدنه AMG را به تولید خواهد رساند. این خودرو از یک پیشرانه شش سیلندر V شکل برخوردار است که قادر به تولید بیشینه قدرت 258 اسب‌بخار و بیشینه گشتاور 550 نیو‌تن‌متر است که این قدرت و گشتاور توسط یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به هر چهار چرخ این خودرو منتقل می‌شود. این خودرو نیز مانند سایر کراس‌اوورها و SUV‌های بنز، از سیستم انتقال قدرت 4Matic بهره می‌برد.



نظرات