1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی منتشر شد

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی منتشر شد

11 شهریور 1396
  • 0

بازی تیزرها با نزدیک شدن به نمایشگاه خودروی فرانکفورت به اوج خود رسیده زیرا مرسدس-ای‌ام‌جی تصویر تیزری رسمی دیگری از هایپرکار خود را منتشر کرده است. این خودروساز آلمانی هایپرکار مشهور Project One را یک خودروی نمایشی سوپر اسپورت دو نفره می‌نامد و ما قبلاً می‌دانستیم که نسخه نزدیک تولید آن را در فرانکفورت خواهیم دید.

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

ما دوست داریم آن را پروتوتایپ جاده‌ای لمانز با پیشرانه‌ی فرمول 1 بنامیم. در واقع این خودرو از تکنولوژی‌های بسیار قرض گرفته شده از فرمول 1 استفاده خواهد کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم هیبریدی و قطعات الکترونیکی اشاره کرد. با توجه به ورودی هوای روی سقف می‌توان گفت آئرودینامیک و جریان هوا در صدر اولویت‌های مرسدس قرار داشته و این بخش نیز از پیشرفته‌ترین کلاس مسابقات موتور اسپورت دنیا گرفته شده است.

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

قدرت Project One از پیشرانه 6 سیلندر 1.6 لیتری توربو با کمک هیبریدی تأمین خواهد شد. این پیشرانه از خودروی فرمول 1 سال 2015 مرسدس-ای‌ام‌جی W06 گرفته شده و طبیعتاً برای استفاده از جاده تغییراتی را داشته است. این خودرو تا دور 10 هزار جای گاز دادن خواهد داشت و مرسدس قول داده حداقل 50 هزار کیلومتر را بدون بازسازی طی کند. خروجی کل سیستم بیش از 1000 اسب بخار می‌باشد.

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

ما قطعاً به مرسدس-ای‌ام‌جی که می‌گوید Project One پرفورمنس برجسته پیست مسابقه را با تکنولوژی هیبریدی مناسب استفاده روزانه فرمول 1 و راندمان استثنایی ترکیب کرده اعتماد می‌کنیم. مرسدس گفته سقف سرعت این هایپرکار بیشتر از 350 کیلومتر در ساعت خواهد بود و این ما را هیجانی‌تر می‌کند.

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

تمام نسخه‌های ساخته نشده‌ی این خودرو از قبل فروخته شده‌اند. مرسدس ظاهراً بهای 2.6 میلیون دلاری برای هر خودرو را دریافت کرده و تنها 275 دستگاه از آن ساخته خواهد شد.

تیزر رسمی هایپرکار مرسدس-ای‌ام‌جی Project One

با توجه به حالت کنونی خودرو که در فاز پروتوتایپ نزدیک تولید قرار دارد انتظار نداریم که تا سال 2019 آن را در جاده‌ها ببینیم.

منبع پدال


نظرات