1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی سدان مرسدس کلاس A وارد نمایندگی های فروش می شود

به زودی سدان مرسدس کلاس A وارد نمایندگی های فروش می شود

28 مهر 1396
  • 0

مرسدس بنز تایید کرده است که سدان کلاس A در سال 2018 عرضه خواهد شد.

گفته می شود سدان مرسدس کلاس A در ماه نوامبر 2018 وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

 به زودی سدان مرسدس کلاس A وارد نمایندگی های فروش می شود

مرسدس بنز طراحی این خودرو را با سدان کانسپت A در نمایشگاه خودروی شانگهای 2017 به نمایش درآورد. این خودروساز تست مدل پیش تولید این خودرو را در ماه اوت آغاز کرد. سدان کلاس A دارای قسمت های جلو و عقب تهاجمی و خط سقفی معمولی تر است که طراحی کوپه شکل CLA جدید را از دست داده و دارای اورهنگ های جلو و عقب کوچک تر نیز هست تا ظاهری اسپرت تر داشته باشد.

در حالی که نسل بعدی کلاس A دارای بدنه ای به طول 4.4 متر است، اولین سدان کلاس A دارای طولی در حدود 4.55 متر خواهد بود. مدل کانسپت این خودرو دارای طول 4570 میلی متر، عرض 1870 میلی متر و ارتفاع 1462 میلی متر است. کلاس A همچون سدان های بزرگ تر دارای ساختار نمایشگر دوگانه خواهد بود.

 به زودی سدان مرسدس کلاس A وارد نمایندگی های فروش می شود

سدان مرسدس کلاس A از پلتفرم MFA2 دیفرانسیل جلو بهره خواهد برد. مرسدس بنز سدان جدید خود را با موتورهای 1.4، 1.6 و 2.0 لیتری بنزینی و 2.0 لیتری دیزلی عرضه خواهد کرد. هم چنین خبرهایی از موتور کوچک تر 1.2 لیتری بنزینی برای این خودرو منتشر شده است.

خریداران سدان کلاس A هم چنین آپشن مدلی هیبریدی شارژی با نیرومحرکه 1.4 لیتری بنزینی را نیز خواهند داشت. یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته نیروی این موتور را به چرخ ها منتقل می کند. این مدل برقی شده دارای طیف حرکتی تمام برقی 50 کیلومتر خواهد بود. یک نسخه عملکرد بالای A45 AMG با موتور 2.0 لیتری بنزینی و قدرت 400 اسب بخار نیز برای این خودرو ارائه می شود.



نظرات